ارزیشو، بهترین راهنما حقوق دلاری داشتن

[ad_1]

در این مقاله ارزیشو مسیری که هر کس برای کسب حقوق یوتیوب می تواند تجربه کند را به شما معرفی می کند پس در ادامه دنبال ما باشید.

این روزها کسب حقوق دلاری برای برخی افراد زیادتر تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده است. برای برخی هم اطمینان و بررسی اینکه واقعا داشتن حقوق دلاری ممکن است، غیرممکن به نظر می رسد.  الآن ما در این مقاله قرار است یک سایت با اعتبار جهت آموزش راه کسب حقوق دلاری را به شما معرفی کنیم و روش کسب حقوق از راه اون را نیز به شما معرفی کنیم.

آبان تتر

کسب حقوق دلاری از راه تولید محتوا در یوتیوب

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب حقوق دلاری، تولید محتوا در یوتیوب است. اما مسئله این است که تولید محتوا در یوتیوب به این سادگی که فکر می کنید  نیست. هزاران یوتیوبر روزانه در حال تولید محتوا هستند اما تاکنون نتوانسته اند حتی یک دلار حقوق داشته باشند. به همین خاطر تولید محتوای اثربخش و همچنین مخاطب پسند، کار سختی است و راه طولانی دارد.

اما اگر همین یوتیوبرها راه مناسبی را برای تولید محتوا در نزد بگیرند و رگ خواب مخاطبان خود را به دست بیاورند، به راحتی می توانند از بازدید ویدئوهای خود به کسب حقوق برسند. البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که کسب حقوق دلاری از یوتیوب راه پر بالا و نشیبی دارد و به این معنا نیست که در همین ابتدای راه به کسب حقوق دلاری بالا برسید.

حقوق دلاری با فریلنسری، بهترین روش برای پروژه گرفتن

همیشه تولید محتوای ویدئویی پاسخ نیست! ابدا فراوان ها تمایلی برای تولید محتوای ویدئویی ندارند و دوست ندارند جلوی دوربین بیایند. در این شکل فریلنسری بهترین روش پیشنهادی از سو ما است.

افراد زیادی که در حوزه هایی همانند تولید محتوای متنی، برنامه نویسی، گرافیک و یا تدوین و عکاسی کوشش می کنند، به راحتی می توانند با تکمیل رزومه خود و مراجعه به سایت های فریلسنری راه خود را برای کسب حقوق دلاری شروع کنند.

ارزیشو، بهترین راهنما درآمد دلاری داشتن

کسب حقوق دلاری از راه آموزش

یکی دیگر از روش هایی که به واسطه اون می توان حس کسب حقوق دلاری را حس کرد، کسب حقوق از راه آموزش است. اصولا آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و همچنین آموزش زبان فارسی جزو پردرآمد ترین و بی دردسرین روش های آموزشی است. به این شکل که شما در ابتدا باید شاگرد خود را از سرزمین مقصد پیدا و انتخاب کنید تا به شکل آنلاین به او آموزش دهید در ادامه و پس از اتمام پروژه می توانید هزینه کار خود را به شکل دلار از شاگرد خود دریافت کنید و یا با تبادل رمز ارز با او بی حساب شوید.

حقوق دلاری یوتیوب را چطور به ریال تبدیل کنیم؟

الآن گفت و گو کسب حقوق  را اگر کنار بگذاریم به این نکته بر می خوریم  که با توجه به شرایط تحریمی که در ایران وجود دارد، حقوق کسب شده توسط پروژه های فریلنسری و یا بازدید از یوتیوب را چطور به ریال ایران نقد کنیم؟

پاسخ فراوان ساده است. شما برای نقد کردن حقوق حاصله از یوتیوب، نیاز به حساب گوگل ادسنس دارید اما با توجه به شرایط تحریم ایران، شرکت هایی در ایران هستند که این کار را برای شما انجام می دهند به نام مثال اگر شما به صفحه نقد کردن حقوق یوتیوب مراجعه کنید به راحتی و با پرکردن فرم درخواست نقد کردن و نام بردن از صفحه کاربری خود در وقت کوتاهی، حقوق یوتیوب خود را به ریال تبدیل کنید.

ارزیشو، بهترین راهنما برای تجربه زندگی دلاری

الآن نکته ای که فراوان قابل توجه است این است که اصولا زیادتر افراد راه را می شناسند و به قول سرشناس از این نکته اطلاع دارند که به کمک تولید محتوا در یوتیوب و یا کوشش های فریلنسری می توانند درون راه حقوق دلاری شوند. اما نکته مهم راه و چاه هایی است که باید به اون توجه شود. به نام مثال دانستن این نکته که ابدا چه نوع محتوایی برای یوتیوب تولید کنیم؟ چه عنوان هایی را انتخاب کنیم؟ چه ساعتی از روز را برای انتشار پست انتخاب کنیم و یا اینکه ابدا چطور پروژه بگیریم؟ همگی سوالاتی است که در پویش ارزیشو با کمک و آموزش بهترین منتورها به شما آموزش داده می شود.

ارزیشو، بهترین راهنما درآمد دلاری داشتن

منظور می کنیم اگر فرایند کسب حقوق از راه یوتیوب و پروژه های فریلنسری برای شما هم جذاب است، حتما درون سایت ارزیشو به آدرس www.arzisho.com شوید تا از پویش جدید ما جا نمانید و بتوانید نام نویسی کنید. برای کسب اطلاعات زیادتر و ارتباط با تسهیلگر با شماره تماس 02128429299  بگیرید یا روی اکانت واتساپ همین شماره پیام بگذارید تا تسهیلگر ارزیشو در اسرع وقت شما را راهنمایی کند.

.

آخر رپورتاژ آگهی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *