گل راموس به نانت ؛ گل دیدنی سرخیو راموس به نانت با پشت پا + [فیلم]


گل راموس به نانت . گل دیدنی سرخیو راموس به نانت با پشت پا و شادی رونالدو همانند راموس. در ادامه مطلب نانت گل راموس دنبال فیگار باشید.

در شبی که پاریسی‌ها با درخشش لیونل مسی و نیمار، 4-0 نانت را شکست دادند، این گل سرخیو راموس بود که می‌تواند زیباترین گل ملاقات لقب بگیرد.

گل راموس به نانت

گل دیدنی سرخیو راموس به نانت با پشت پا + [فیلم]

نانت گل راموس
نانت گل راموس

پاریسی‌ها که دوره قبل قهرمان رقابت‌های لیگ 1 شده بودند، امشب در ملاقات سوپرجام مقابل نانت، قهرمان جام حذفی قرار گرفتند و توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. پاریسی‌ها بازی را فراوان هجومی شروع کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 22 لیونل مسی گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس در عمق عالی از نیمار بود که مسی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و سپس از پشت سر گذاشتن او، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

زیادتر بخوانید:

گل راموس به نانت

در نیمه دوم بازیکنان نانت شروع بهتری داشتند و در دقایق ابتدایی تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما این پی اس جی بود که در دقیقه 57 به گل سوم رسید. روی یک توپ برگشتی بود که سرخیو راموس مالک موقعیت شد و با یک ضربه پشت پای دیدنی کار را تمام کرد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گل راموس به نانت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *