کوتاه بازی فوتبال زنان انگلیس آلمان ؛ سه‌شیرها فاتح یوروی 2022 زنان + [عکس شادی]


کوتاه بازی فوتبال زنان انگلیس آلمان . پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال زنان انگلیس در مقابل آلمان. در ادامه مطلب فوتبال زنان انگلیس آلمان دنبال فیگار باشید.

تیم مردمی زنان انگلیس برنده شد در فینال یوروی 2022 زنان، تیم مردمی زنان آلمان را در وقت‌های اضافه با نتیجه 2-1 شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

کوتاه بازی فوتبال زنان انگلیس آلمان

سه‌شیرها فاتح یوروی 2022 زنان + [عکس خوشحالی]

فوتبال زنان انگلیس آلمان
فوتبال زنان انگلیس آلمان

نیمه اول بازی دو تیم مردمی فوتبال زنان انگلیس و آلمان در چارچوب ملاقات فینال مسابقات فوتبال زنان اروپا یورو ۲۰۲۲ با نتیجه صفر بر صفر مساوی به اتمام رسید. این پیروزی در حالی نصیب انگلیسی‌ها شده که آلکساندرا پُپ، ستارۀ خط حملۀ آلمانی‌ها که امسال توانسته بود در ۵ بازی خود ۶ گل را به ثمر برساند و مهرۀ اصلی آلمانی‌ها در بازی فینال محسوب می‌شد، به سبب صدمه دیدگی زانو نتوانست در آخرین مسابقه شرکت کند.

جام ملت‌های اروپا امسال پس از یکسال دیر کرد به سبب همه‌گیری ویروس کرونا، با وجود ۱۶ تیم و به میزبانی انگلستان برگزار شد و روز یکشنبه ۳۱ ژوئیه آلمان و انگلیس،‌ دو تا از بهترین تیم‌های مردمی فوتبال زنان دنیا، در ورزشگاه ومبلی لندن پایانی به یادماندنی را برای تورنمنت یورو ۲۰۲۲ رقم زدند.

زیادتر بخوانید:

کوتاه بازی فوتبال زنان انگلیس آلمان

فوتبال زنان انگلیس آلمان
فوتبال زنان انگلیس آلمان

ملاقات دو تیم در آخر 90 دقیقه به تساوی 1-1 به آخر رسید تا تعیین قهرمان به وقت‌های اضافه و احتمالا ضربات پنالتی کشیده شود. درحالی‌که وقت اضافه اول به دقایق پایانی نزدیک می‌شد انگلیس برنده شد دومین گل خود را به ثمر برساند. این گل توسط کلویی کلی، بازیکن منچسترسیتی، در دقیقه 110 به ثمر رسید.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کوتاه بازی فوتبال زنان انگلیس آلمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *