پيدا كردن اسم و آدرس از روی شماره تلفن همراه

پيدا كردن اسم و آدرس

پيدا كردن اسم و آدرس صاحب شماره موبايل ایرانسل همراه اول رایتل از روی شماره تلفن همراه
این خبر در اسفند 96 بروز شد
پيدا كردن اسم و آدرس


پیدا کردن نام و مشخصات به کمک گوگل
• یکی از ابتدایی ترین راه ها برای پیدا کردن نام و مشخصات مزاحم تلفنی یا شخص مورد نظر ، جستجوی شماره اون تو سایت گوگل است. اگر شخص مورد نظر قبلا آگهی یا شمارش رو در جایی ثبت کرده باشه که احتمالا یادش رفته می تونید از این طریق اطلاعاتی ازش پیدا کنید.

پیدا کردن نام و مشخصات با کمک شبکه های اجتماعی
• از دیگر را های ساده و دم دستی برای اینکار جستجوی شماره شخص مورد نظر پس از لاگین شدن در سایت هایی پر طرفداری مثل فیسبوک و اینستاگرام است.همچنین با ذخیره کردن شماره در بخش مخاطبین میتوانید در اپلیکیشن هایی مثل تلگرام ، واتس آپ ، ایمو ، لاین ، بی تالک ، میچا و دیگر برنامه ها بررسی کنید.

پیدا کردن نام و مشخصات از طریق سایت TruCaller
• یکی دیگر از راه های ساده ، رفتن به سایت truecaller.com و جستجوی شماره که اگر در دیتابیس این سایت مشخصات فرد مورد نظر وجود داشته باشد به شما نمایش می دهد. همچنین اگر مشخصات شما در دیتابیس این سایت موجود بود و نمیخواهید اشخاص دیگر مشخصات شما را ببینند می توانید از قسمت truecaller.com/unlisting مشخصات خود را از دیتابیس های این سایت حذف نمایید.

 دوستان عزیز این مطلب صرفا جنبه آموزشی داشته و در صورتی که مشکلات و مزاحمت های جدی برای شما رخ داده باید از طریق مراجع قانونی اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *