وویس لو رفته سجاد غریبی به دختر و درخواست بی شرمانه


فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس جنجالی هالک ایرانی و درخواست بی شرمانه عکس و فیلم از دختر فایل صوتی حاوی ویس سجاد غریبی یا همان حال که ایرانی که در اون درخواست عکس و فیلم از دختر می کند با عکس جنجالی دیگر از هالک ایرانی شده است.

فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس هالک ایرانی و درخواست بی شرمانه از دختر

 

فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی؛ ویس جنجالی هالک ایرانی

منتشر شدن یک فایل صوتی که در اون ویسی از سجاد غریبی که از دختری به نام ملودی تقاضای عکس و فیلم نامتعارف می کند با برخورد و واکنش منفی فراوان پهناور ای در فضای غیر واقعی و اینستاگرام رو به رو شد.

یک دختر کم سن که با منتشر کردن ویس شگفت آور و غریبی از سجاد غریبی که از او درخواست می کند عکس و ویدیو های تمام قد برایش ارسال کند واکنش بده بازدیدکنندگان را در بر گرفت هالک ایرانی که ثانیه ورود به رینگ آهنگ مداحی انتخاب میکند که با حریف قزاقستانی اش مبارزه کند چطور از دختری عکس و ویدیو تمام قد می خواهد.

همچنین ببینید : فیلم/ سجاد غریبی ناک اوت شد هالک ایرانی له شد آبرویش رفت

الآن هالک ایرانی سپس از آبروریزی های که در ورزش داشته است در اخلاق و رفتار نیز آبروی خود را بر باد داده است.در روز یکشنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۱ یک با تبلیغات زیادی که سجاد غریبی در مورد مسابقه با گرویل قزاقستانی او را شکست میدهد در اینستاگرامش از تمام تمریناتش ویدیو و فیلم می گذاشت و ادعا داشت که گوریل قزاقستانی را شکست میدهد در صورتی که در 3 نکشیده شد ناک اوت و آبروی ایران را برد و الآن هم با این کار بی شرمانه ای که انجام داد با واکنش منفی کاربران در فضای غیر واقعی رو به رو شد.

همچنین ببینید : فیلم / خراب شدن ماشین تیبا سجاد غریبی در ترکیه آبروی ایران را برد

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قطعه دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *