همایون شجریان به شبکه ۵ می‌آید ؛ تیتراژ ابتدایی شیوه عاشقی با صدای همایون شجریان + [فیلم و آهنگ]


همایون شجریان به شبکه ۵ می‌آید . سریال شیوه عاشقی به کارگردانی سعید سلطانی و با صدای همایون شجریان روی آنتن شبکه 5 می‌رود. در ادامه مطلب دنبال فیگار باشید.

سریال «شیوه عاشقی» نخستین تجربه تیتراژ خوانی «همایون شجریان» است. او برای تیتراژ این سریال تاریخی تصنیف « آتشی بر سینه دارم همیشگی» را خوانده است.

همایون شجریان به شبکه ۵ می‌آید

تیتراژ ابتدایی شیوه عاشقی را با صدای همایون شجریان + [فیلم و آهنگ]

سریال رسم عاشقی, همایون شجریان رسم عاشقی, شبکه ۵ همایون شجریان
سریال شیوه عاشقی, همایون شجریان شیوه عاشقی, شبکه ۵ همایون شجریان

همایون شجریان در حالی این تیتراژ را خواند که فقط دوسال از انتشار اولین آلبوم مستقلش با نام « باد ملایم وصل» می‌گذشت. او در سال 1384 تیتراژ سریال « شیوه عاشقی» را خواند . این سریال در واقع اولین و آخرین کار تلویزیونی همایون شجریان است و سپس از اون او با هیچ کدام از پروژه‌های تلویزیونی همکاری نکرد. شجریان سپس از شیوه عاشقی ، تیتراژ فیلم «شهر فتنه» به کارگردانی زنده یاد یدالله صمدی را خواند.

«یک شرح واقعی»، «آرایش غلیظ»، «رگ خواب» ، « شعله ور» دیگر فیلم‌هایی است که در تیتراژ خود از صدای همایون شجریان استفاده برده‌اند. او در سال 1399 سه قطعه برای سریال شبکه خانگی « میخواهم زنده بمانم» خواند که هر سه قطعه را در کنسرت‌های اخیرش اجرا کرد. آخرین تجربه او در عرصه تیتراژ خوانی سریال « جیران» است که هفته قبل پخش اون متوقف شد.

زیادتر بخوانید:

همایون شجریان به شبکه ۵ می‌آید

سریال «شیوه عاشقی» قرار است از سه شنبه یازدهم مرداد روی آنتن شبکه پنج برود. این سریال محصول سال 1384 است که برای پخش در ماه رمضان تولید شد. شیوه عاشقی را سعید سلطانی کارگردانی کرده و نقش نخست اون سروش سلامت است که در اون ایفاگر نقش یک نادان دوران پهلوی است. زنده یاد محمد علی کشاورز، لاله اسکندری، احمد مهرانفر، افسانه پاک رو و… دیگر بازیگران این سریال هستند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همایون شجریان به شبکه ۵ می‌آید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *