هشدار پلیس فتا در خصوص پروژه کلاهبرداری تیمون ؛ بررسی پروژه کلاهبرداری Tmon + [عکس]


هشدار پلیس فتا در خصوص پروژه کلاهبرداری تیمون . پروژه تیمون چطور از کاربران کلاهبرداری می‌کند؟ در ادامه مطلب تیمون پروژه کلاهبرداری دنبال فیگار باشید.

عوامل اصلی ۲ شبکه‌های کلاهبرداری گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) در شمال غرب سرزمین دستگیر شدند.

پروژه کلاهبرداری تیمون

بررسی پروژه کلاهبرداری Tmon + [عکس]

تیمون پروژه کلاهبرداری
تیمون پروژه کلاهبرداری

پروژه تیمون یا تمون (TMON) کار خود را با ثبت یک دامنه مشابه با دامنه فروش آنلاین محصولات، شروع کرد. دامنه این پروژه حدودا ۶ ماه نزد ثبت شده است و با وجود اینکه برخی سرکرده‌های این پروژه دستگیر شدند، هم‌الآن نیز در دسترس است. تیمون با معرفی خود به نام یک آنلاین شاپ کره‌ای کوشش خود را شروع کرده است؛ اما این پروژه هیچ ارتباطی به سایت اصلی نداشته و صرفا با جعل نام اون تلاش در کلاهبرداری از کاربران خود داشته است.

چند روزی است که نام این پروژه و دستگیری اعضای اون مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله از وطن بلاکچین به نقد و بررسی پروژه TMON می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که چگونه این پروژه و پروژه‌های همانند اون تلاش در کلاهبرداری از کاربران خود دارند. یکی از روش هایی که تمامی پروژه های کلاهبرداری از جمله تیمون از اون استفاده می کنند، سوء استفاده از نام و اعتبار سازمان ها و شرکت های با اعتبار است.

زیادتر بخوانید:

هشدار پلیس فتا در خصوص پروژه کلاهبرداری تیمون

تیمون پروژه کلاهبرداری
تیمون پروژه کلاهبرداری

Tmon و پروژه کلاهبرداری گوجپن به همین شکل عمل می کنند. کلاهبرداری تیمون با استفاده از هویت و اعتبار یک غول معامله الکترونیک کره ای که از سال ۲۰۱۰ در کره جنوبی توسط جانگ یون سیوک راه اندازی شده است، در ایران و ترکیه کوشش دارد. افرادی که در پروژه کلاهبرداری تیمون کوشش دارند و با نیت جاذبه زیر مجموعه به افراد دیگر مراجعه می کنند از هر روشی همانند وعده ۳ برابر شدن اندوخته در وقت تاریخ کوتاه استفاده می کنند.

سرهنگ علی محمد رجبی با بیان اینکه به تازگی شرکتی جعلی تحت عنوان tmon55 درون این فضا شده است، اظهارکرد tmon55 تلاش دارد که خود را وابسته به شرکت tmon در کره علامت دهد در حالی که بررسی‌ها خلاف این داستان را پابرجا کرده است. این شرکت جعلی حتی برای اطمینان زیادتر کاربران آرام افزاری را نیز طراحی کرده و از کاربران خود می‌خواهد که نسبت به خرید رمز ارز اقدام کرده و به ازای معرفی افراد جدید سود خود را به شکل ارز دیجیتال یا دلار دریافت کنند.

هشدار پلیس فتا در خصوص پروژه کلاهبرداری تیمون

تیمون پروژه کلاهبرداری
تیمون پروژه کلاهبرداری

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پروژه کلاهبرداری تیمون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *