ناراحت ترین انیمه های ایسکای ؛ داستانی تراژیک در جهانی دیگر


ژانر ایسکای طرفداران را به دنیای دیگری می‌برد و گاهی زمان‌ اون دنیا پر از رویدادها غم‌انگیز است. با فیگار بمانید تا با ناراحت ترین انیمه های ایسکای دوست شوید.

انیمه ایسکای (بهترین انیمه های ایسکای) شخصیت‌ها را در ماجراجویی‌های ماورایی شور‌انگیز می‌فرستد و در عین حال قهرمانان قصـه را مجبور می‌کند تا سختی‌های مکرر زیادی را صبر کنند. در حالی که قهرمان‌های ایسکای (بهترین قهرمان زن در انیمه های ایسکای) بیشتر قدرت افسانه‌ای و دوستان نزدیک پیدا می‌کنند، اما همیشه در دنیای جدید خود خوب تر نمی‌شوند و اتفاقات خوبی برای آنها نمی‌افتد.

برخی از بدبخت‌ترین شخصیت‌های ایسکای به سبب قدرت‌ها، فرم‌ها و وظیفه‌های جدید در شرایط تقریبا غیرقابل تحملی گیر کرده‌اند. در حالی که بسیاری از انیمه‌ها فانتزی زندگی خوشحال دوباره را به بینندگان خود ارائه می‌دهند، برخی از آنها به موضوعات دیستوپیایی می‌پردازند.

ناراحت ترین انیمه های ایسکای

داستانی تراژیک در جهانی دیگر

شما می‌توانید فهرست ناراحت ترین انیمه های ایسکای را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

ایسکای شامل انیمه‌های غم‌انگیزی است که جنبه‌های منفی زنده ماندن در دنیای فانتزی را با حداقل اطلاعات و قدرت علامت می‌دهد. برخی از شخصیت‌ها دنیایی را تجربه می‌کنند که از راه تجربیات نزدیک به مرگ، عدم اطمینان و ناتوانی در دستیابی به اهداف شخصی، آنها را به محدودیت‌های عاطفی و فیزیکی خود سوق می‌دهد. پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه های ایسکای تراژیک دوست شوید، در این نوشتار با ما دنبال باشید تا به معرفی دلخراش ترین انیمه های ایسکای بپردازیم.

Log Horizon

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

قصـه انیمه Log Horizon بازیکنان را در یک دنیای پرخطر MMORPG به دام می‌اندازد که در اون هیچ بازیکنی از مرگ در امان نمی‌ماند. بازیکنان جدید کار برای هدایت سیستم‌های گیم پلی Elder Tale تلاش می کنند و برای پیشرفت به استراتژیست هایی همانند Shiroe وابسته هستند. کسب تخصص در بازی Elder Tale یکی از راه‌های اصلی برای افزایش لول خود است، اما همین به ناچار بازیکنانی را جاذبه می‌کند که از دیگران برای منافع شخصی سوء استفاده می‌کنند.

بازیکنان اختصاصی Log Horizon بیشتر از Elder Tale و دوستی‌های آنلاین برای فرار از مبارزات واقعی استفاده می‌کنند. موفقیت‌های درون بازی و لحظات صمیمانه بین شخصیت‌ها با ناامیدی اساسی از گیر افتادن در یک مکان تلخ و بدون هشدار دنبال است. در برخی از منظره‌‌های این انیمه، Log Horizon به یکی از دلخراش ترین انیمه های ایسکای تبدیل می‌شود.

That Time I Got Reincarnated As A Slime

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

ساتورو میکامی پس از اینکه برای صرف غذا به همکارش می‌پیوندد و سپس توسط یک قاتل در حال عبور به شکل تصادفی کشته می‌شود، توانایی ذاتی‌اش (خردمند عظیم) افکار در حال مرگش را تجزیه و تحلیل می‌کند و او را با توانایی‌هایی که از اون افکار به وجود می‌آید دوباره زنده می‌کند. او که الآن به‌عنوان ریمورو، یک اسلایم متولد شده است، باید برای زنده ماندن در دنیایی که هیولاهایی همانند خودش در اون شکار می‌شوند، تمام تلاش خود را بکند.

«Time I Got I Got Reincarnated as a Slime» به قهرمان خود Rimuru Tempest این وظیفه را می‌دهد تا به نام رهبر فدراسیون ژورا تصمیمات اخلاقی سختی را بگیرد. قدرت بی‌نظیر ریمورو و گروه قابل اطمینان متحدانش نمی‌توانند جلوی از دست دادن برخی از دوستان خود به دست کشورهای دور و بر را بگیرند.

تلاش‌های او برای محافظت از زیردستان خود، ریمورو را با نفرت انسان‌ها از هیولاها روبرو می‌کند. نگه داری راحتی فدراسیون ژورا در بحبوحه جنگ بین شیطان لردها هیچ وقت کار آسانی نیست. آرزوی ریمورو برای یک سبک زندگی ایده آل مستلزم کار مداوم و فداکاری‌های غم‌انگیز است.

My Next Life As A Villainess

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

کاتارینا کلائس که دختری از یک خانواده اشرافی است، روزی را به یاد می‌آورد که در زندگی قبلی خود، یک اوتاکوی بی‌مصرف بوده، و حال او به نام نقش منفی یک بازی اوتومه به این دنیا راه پیدا کرده است. او پس از متوجه شدن به اینکه، او یک شرور می‌باشد، کوشش می‌کند تغییر کند و به فردی مهربان تبدیل شود.

زندگی بعدی من به نام یک شرور، قهرمان قصـه خود کاتارینا کلاس را مجبور می‌کند که به نام یک شرور با سرنوشت خود مبارزه کند تا شانس زنده ماندن داشته باشد. زندگی کاتارینا در دنیایی که همه به دنبال نابودی او هستند، او را مجبور می‌کند که با حس ناامیدی کنار بیاید. پیشرفت او در راه جستجوی یک فالگیر با عدم اطمینان دائمی در مورد آینده و وضعیت او دنبال است.

زندگی بعدی من به نام یک شرور، مشکلات زندگی با انتخاب یا کنترل کم بر رویدادها یا نتایج را علامت می دهد. کاتارینا با ترکیبی از شانس و تمرین مداوم مشکل خود را مدیریت می‌کند. وجود انیمه My Next Life As A Villainess در فهرست بهترین انیمه های ایسکای غم انگیز یک اولویت برای ما بود.

Rising Of The Shield Hero

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

Rising of the Shield Hero قهرمان قصـه خود Naofumi Iwatani را در معرض خیانت غم انگیزی قرار می‌دهد که زندگی او را به پایین‌ترین حد خود می‌رساند. محکومیت ناوفومی توسط پادشاهی که از اون محافظت می‌کند، او را به یک قهرمان متمرکز بر انتقام با حمایت کم تبدیل می‌کند. تماشای دوستی‌های نهایی او و احیای تدریجی شهرت او پس از درد و درد عاطفی فراوان مشغول‌کننده است.

Rising of the Shield Hero جزئیات تجارب خشن و ناامید‌کننده شخصیت‌های دیگری همانند رافتالیا را شرح می‌دهد که برای یافتن درجه خود در دنیا تلاش می‌کنند. تجربه‌های انزوا و بی‌اعتمادی او با لحظات یواش‌تر این انیمه دنبال است.

Grimgar: Ashes And Illusions

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

Grimgar: Ashes and Illusions اعضای تیم Manato را مجبور می‌کند تا واقعیت خشن زنده ماندن در یک دنیای خیالی پرخطر را تجربه کنند. تیم Manato در مبارزه با اجنه و دیگر هیولاها برای امرار معاش تحت احتمال دائمی مرگ تلاش می‌کند. علم رزمی و عزم این گروه برای موفقیت در پیشگیری از مرگ دوستان نزدیک خود در این روند شکست خورده است.

Grimgar: Ashes and Illusions دنیایی را علامت می‌دهد که هیچ وقت بقا را ضمانت نمی‌کند و ماجراجویان مجبور می‌شوند با غم و ناراحتی و ناامیدی دست و پنجه آرام کنند. هر یک از اعضا برای نگه داری انگیزه و ارتباطات هم تیمی خود در مواقع مهم با سختی‌ها می‌جنگند. انیمه Grimgar: Ashes and Illusions یکی از بهترین انیمه های ایسکای تراژیک است.

Fushigi Yugi

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای

فوشیگی یوگی دو قهرمان خود را مجبور می‌کند تا به نام کشیش‌های متضاد در دنیا چهار خدا علیه یکدیگر قرار گیرند. وظیفه‌ها و دخالت میاکا و یویی در سیاست دنیای فانتزی دلیل می‌شود که آنها شاهد مرگ متحدان و ویرانی‌های پهناور باشند.

روابط پر از آشفتگی و حسادت بین این دو دوست دلیل ساختن درد عاطفی در طول وقایع قصـه می‌شود. فوشیگی یوگی میاکا و یویی را به صبر سختی‌ها و تجربه سوء استفاده از قدرت برای بازگشت به خانه و نجات هر دو دنیا از نابودی هدایت می‌کند. این دو دوست به یکدیگر خیانت می‌کنند که دلیل می‌شود ترمیم موفقیت آمیز آنها تاریخ ببرد.

Re:Zero

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای, ناراحت ترین انیمه ایسکای

سوبارو ناتسوکی پس از انتقال به پادشاهی لاگونیکا، باید یاد بگیرد که در این سرزمین جدید بدون غذا، آب و پول زنده بماند. سوبارو پس از ملاقات با  شخصیت “Satella” متوجه می‌شود که نمی‌تواند به همه افراد در این سرزمین جدید اطمینان کند زیرا او در اولین روز زندگی خود در این دنیای جدید کشته می‌شود. Re:Zero به سبب وحشت روانی و بدنی که سوبارو مدام از راه توانایی “بازگشت با مرگ” در معرض اون قرار می‌گیرد فراوان محبوب شده است.

Re:Zero قهرمان قصـه خود سوبارو ناتسوکی را به چرخه‌ای از درد محکوم می‌کند که از راه استیصال سوبارو تأثیری عاطفی بر جای می‌گذارد. سوبارو علیرغم تلاش‌هایش برای اجتناب از مرگ، دفعات از تجربه مرگ خود درد می‌برد. سوبارو یکی از شخصیت‌های است که از نظر روانی زیادتر از همه درد می‌برد.

Re:Zero نفرین جاودانگی را به سوبارو تحمیل می‌کند که منجر به شکست زیادتر از موفقیت در محافظت از دوستانش می‌شود. سوبارو نسبت به توانایی‌های جدید خود ابراز نارضایتی می‌کند که تنها با صرف تاریخ او در پادشاهی لوگنیکا افزایش می‌یابد. رضایت شخصیت‌های Re:Zero به قیمت مواجهه با مرگ و موقعیت‌های به ظاهر ناامیدکننده است.

The Twelve Kingdoms

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای, بهترین انیمه های ایسکای غم انگیز

دوازده پادشاهی دیدگاه‌های متعددی را در مورد تنش‌های سیاسی و سختی‌های روزمره پادشاهی‌های مختلف ارائه می‌دهد. طوری که یوکو ناکاجیما برای مدیریت وظیفه‌های حکومت بر یک پادشاهی ناآشنا و نابودی به جا مانده توسط یوما شیطانی وابسته مشکل می‌شود.

اعضای فعلی و گذشته اشراف، همانند شوکی، در طول مسافرت خود با درد و دشمنی شهروندان مواجه می‌شوند. رشد یوکو به نام یک قهرمان قصـه مستلزم اون است که اطمینان پادشاهی خود را از راه اعمال و تجربیات دست اول خود جلب کند. The Twelve Kingdoms زیادتر بر روی درگیری و تصمیمات دشوار تمرکز می‌کند تا لحظات صمیمانه بین شخصیت‌ها.

Angel Beats

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای, دلخراش ترین انیمه های ایسکای

شخصیت‌های سرکش آنجل بیتز در حالی که با پشیمانی‌های زندگی قبل خود سروکار دارند، در دنیای پس از مرگ زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای Afterlife Battlefront به دنبال انتقام رنجی می‌باشد که روی زمین با مبارزه با مخلوقات خداگونه تجربه کرده است. فرار از محدودیت‌های زندگی پس از مرگ و تناسخ مستلزم اون است که ساکنان با قبل خود رابطه بهتری برقرار کنند و رضایت کامل از زندگی قبلی خود داشته باشند.

Angel Beats با مضامین مرگ و اگزیستانسیالیسم از راه تجربیات مشترک و دوستی‌های شخصیت‌های مختلف مواجه می‌شود. هر یک از اعضای Afterlife Battlefront قصـه غم انگیزی دارد که بر سرنوشت دیگر شخصیت‌ها نشان می‌گذارد.

Now And Then, Here And There

غمگین ترین انیمه های ایسکای
ناراحت ترین انیمه های ایسکای, بهترین انیمه های ایسکای تراژیک

الآن و سپس، اینجا و آنجا شخصیت اصلی خود، شو را به دنیایی متروک و جنگ‌زده می‌فرستد که فاقد کالاهای اساسی همانند آب است. شو سختی‌های زیادی را صبر می‌کند، شاهد مرگ‌های بی‌شماری است و تقریباً جان خود را از دست می‌دهد تا از شاهزاده خانم لالا رو در برابر کسانی که به او صدمه می‌خواهند بزنند محافظت کند.

تصمیم شو برای حل و دوره اختلافات بدون خشونت بی‌مورد او را مجبور می‌کند که با اعتقاد‌های خود مواجهه کند. الآن و سپس، اینجا و آنجا پیامدهای استیصال و حرص و نشان آنها بر اعمال انسان را بررسی می‌کند. شو در حال حرکت در دنیایی پر از تعارض است که از ثانیه ورود او مهربانی یا حمایت کمی را یه او ارائه می‌دهد. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، Now And Then, Here And There ناراحت ترین انیمه ایسکای است.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ناراحت ترین انیمه های ایسکای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول در رابطه با ناراحت ترین انیمه های ایسکای

غم‌انگیزترین انیمه ایسکای چه انیمه‌ای است؟

از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، Now And Then, Here And There ناراحت ترین انیمه ایسکای است.

امتیاز انیمه Angel Beats چند است؟

این انیمه محبوب و دوست داشتنی توانسته است امتیاز 8.1 را در سایت MyAnimeList کسب کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *