ناتینگ فون 1 لایت در راه است؛ نسخه اقتصادی اولین گوشی ناتینگ چگونه خواهد بود؟


شرکت ناتینگ به تازگی اولین گوشی هوشمند خود Phone (1) را رونمایی کرده است. حال شایعاتی مبنی بر عرضه ناتینگ فون 1 لایت در فضای غیر واقعی منتشر شده است.

همان طور که می‌دانید شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند ناتینگ به تازگی،حدود چند هفته نزد، اولین محصول خود را با نام Nothing Phone (1) عرضه کرد. حال این سوال در ذهن کاربران ساختن شده است که آیا یک نسخه لایت با قیمت پایین‌تر، در آینده رونمایی خواهد شد یا خیر. شایعاتی نیز در این زمینه در فضای غیر واقعی منتشر شده است که البته زیادتر این شایعات منبع موثقی ندارند و نمی‌توانند قابل اطمینان باشند.

آبان تتر

آیا ناتینگ فون 1 لایت در راه است؟

همان طور که گفته شد کمپانی ناتینگ اولین گوشی هوشمند خود را چند هفته نزد در بازار جهانی عرضه کرد. ویژگی ویژه و منحصر به فرد این گوشی در طراحی جدید و نوآورانه اون و قاب پشتی شفاف با چراغ‌های LED دیده می‌شود. اما شایعاتی که این روزها در میان کاربران در حال پخش شدن است خبر از عرضه نسخه لایت و مقرون به صرفه این محصول می‌دهد.

ناتینگ فون 1 لایت

یکی از منابعی که به این شایعات دامن می‌زند، وب سایت خبری The Mobile Indian است که ادعا می‌کند این شرکت سازنده محصولات هوشمند، در حال کار بر روی نسخه کم ارزش‌تر گوشی Nothing Phone (1) است.

این وب سایت معتقد است که نسخه لایت این گوشی در زیادتر مشخصات مانند به نسخه اصلی خواهد بود، با این تفاوت که فاقد بدنه پشتی شفاف و سیستم Glyph با چراغ‌های LED است. اما باید به این نکته توجه کرد که این ویژگی‌های نام برده شده هستند که ناتینگ فون 1 را به یک گوشی ویژه تبدیل کرده‌اند و با حذف اون‌ها این گوشی تمام جذابیت خود را از دست می‌دهد.

این وب سایت در ادامه اضافه می‌کند که نسخه لایت Nothing Phone (1) با رم 6 گیگابایتی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 42 واتی عرضه خواهد شد. این در حالی است که نسخه اصلی این گوشی از 8 گیگابایت رم و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌برد. طبق گفته این سایت خبری، این دو گوشی در بقیه مشخصات یکسان هستند و نسخه لایت با قیمت پایین‌تر، حدود 300 دلار، درون بازار می‌شود.

با این‌حال، این شایعات فراوان غیرواقعی و ناممکن به نظر می‌رسند. عرضه نسخه‌های لایت از یک گوشی در بازار امری رایج است، اما به دلایل مختلفی، که در ادامه ذکر می‌شود، قرار نیست شاهد ورود شرکت ناتینگ به این بازار باشیم.

اولین مورد این است که شرکت Nothing همیشه برای محصولات خود قبل از عرضه و معرفی، تبلیغات پهناور‌ای را تدارک می‌بیند، بنابراین اگر قرار بود نسخه‌ی لایتی از این گوشی درون بازار شود حتما درباره اون خبر رسانی می‌شد.

همچنین هدف اصلی این برند از عرضه چنین محصولی طراحی متفاوت اون از دیگر محصولات موجود در بازار است و اگر قرار باشد این گوشی ویژگی متمایزکننده خود را از دست بدهد، تولید یک نسخه لایت که همانند دیگر گوشی‌ها است بی معنی خواهد بود.

و در نهایت، دلیل اصلی برای رد این شایعات این است که ناتینگ یک شرکت جدید درون و کوچک است و نمی‌تواند همانند غول‌های این بازار دو گوشی هوشمند را همزمان عرضه کند. طبق دلایل ذکر شده، فراوان بعید است که نسخه لایتی از گوشی Nothing Phone (1) وجود داشته باشد، اما با این حال ممکن است ما با یک سورپرایز مواجه شویم.

زیادتر بخوانید:

نظر شما درباره ناتینگ فون 1 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با پونل به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *