مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲ ؛ بازگشت همیلتون در روز سردرگمی فراری‌ها + [عکس]


مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲ . درخشش راننده کم سن مرسدس با عملکردی نگاه دقیق کننده. در ادامه مطلب مجارستان ۲۰۲۲ مسابقه فرمول یک دنبال فیگار باشید.

فرمول یک ۲۰۲۲ مجارستان درحالی با پیروزی مکس ورشتپن در مجارستان به آخر رسید که این رقابت با اتفاقات عجیبی برای تیم‌های مرسدس، فراری و ردبول دنبال بود.

مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲

بازگشت همیلتون در روز سردرگمی فراری‌ها + [عکس]

مجارستان ۲۰۲۲ مسابقه فرمول یک
مجارستان ۲۰۲۲ مسابقه فرمول یک

برای برگزاری دور سیزدهم رقابتهای فرمول یک در این دوره به بوداپست پایتخت خوشگل و تاریخی سرزمین مجارستان آمدیم و در حالی برای تماشای مسابقه در این آخر هفته مهیا می‌شویم که یک اتفاق غیر منتظره طرفداران فرمول یک را وابسته ناراحتی کرد. چهارشنبه شب بود که برای اولین بار قهرمان 4 دوره فرمول یک دنیا، یعنی سباستین فتل در پلت فرم اینستاگرام اولین صفحه رسمی شخصی خود را دوباره کرد و فراوان سریع هم طرفداران شروع به دنبال کردن صفحه او نمودند. او به نام اولین پست، تجربه رانندگی با خودروی کهنه استون مارتین را منتشر کرد.

زیادتر بخوانید:

مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲

مجارستان ۲۰۲۲ مسابقه فرمول یک
مجارستان ۲۰۲۲ مسابقه فرمول یک

خبری که تقریبا از ابتدای دوره چشم به راه اون بودیم، سرانجام در روز جمعه یعنی اولین روز از رقابت مجارستان، منتشر شد و کم سن‌ترین قهرمان تاریخ فرمول یک که سپس از دوری خود از ردبول و پیوستن به فراری، دیگر روز خوش ندیده بود، خداحافظی خود را در آخر دوره ۲۰۲۲ فرمول یک رسما اعلام کرد؛ بله کارآگاه سباستین فتل، راننده تیم استون مارتین، امروز آخرین رقابت فرمول یک خود در سرزمین مجارستان را به آخر رساند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *