مازیار لرستانی با این خرید مردانه قلب خودش را خوشحال کرد [+عکس]


مازیار لرستانی با این خرید مردانه قلب خودش را خوشحال کرد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب پهناور ای داشته است. در ادامه با این مطلب دنبال باشید تا زیادتر این داستان را بررسی کنیم.

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. پیشتر مازیار لرستانی در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد.بر خلاف شایعات روز قبل سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام گذشته وی روی آنتن می‌رود.

آبان تتر

مازیار لرستانی سپس از تغییر جنسیتش از اولین منظور کاری اش رونمایی کرد که با عکس العمل های فراوان زیبا و ستودنی مردم روبرو شد.

مازیار لرستانی با این خرید مردانه قلب خودش را خوشحال کرد [+عکس]

چند روز قبل مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات آخر داد و نوشت:

تمام کارها من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هیچ وقت تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها نزد برمی‌گردد و ابدا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، تاریخ بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم بزرگوار زندگی و کار می کنم و واجب میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.

مازیار لرستانی با انتشار ویدیو زیر نوشت:

گاهی یه چیز کوچیک حال تمام روز ادمو خوب می کنه ….
خریدن این پاپیون خندیدن ملیحی روی لبهام آورد..خندیدن گنگی که ساعتها دلم رو غنج زد ….

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی راحت‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن انس دارد و می گوید، نه فقط با بستگان مقام یک بلکه ما با خانواده‌مان در شاد‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌سبب مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

زیادتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *