فینال سریال حماسه + [جزئیات خاتمه دادن به سریال Destan و عدم فیلمبرداری دوره 2]


با اتمام پخش دوره 1 سریال تاریخی Destan، قرار بر ضبط و فیلمبرداری دوره 2 سریال حماسه بود. اما طبق اخبار جدید فینال سریال حماسه با یک قطعه نمایش داده خواهد شد.

ساخت دوره دوم سریال حماسه تایید شده بود و زمانی که مخاطبان چشم به راه اطلاع از تاریخ پخش دوره دوم سریال اسطوره بودند، خبر ساخت قطعه پایانی این سریال با وجود تمامی بازیگران دوره یک منتشر شد. به این دلیل که شرکت سازنده سریال “اسطوره” از پیشرفت سناریوی دوره دوم رضایت نداشت، ساخت دوره 2 را لغو کرد.

فینال سریال حماسه

جزئیات خاتمه دادن به سریال Destan و عدم فیلمبرداری دوره 2

زمان پخش فصل 2 سریال اسطوره
تاریخ پخش دوره 2 سریال اسطوره

سریال ترکی “حماسه” یا “اسطوره”، توسط “امیر خلیل‌زاده” کارگردانی شده بود. این سریال با سناریو،‌ دکور، گریم و کارگردانی خوبی که داشت رقیب خوبی برای سریال‌های “ایستادن عثمان” و “آلپ ارسلان” بود.

اسطوره هر سه‌شنبه از شبکه atv منتشر می‌شد و با اتمام دوره یک اون، مخاطبان فضولی تاریخ پخش دوره 2 سریال اسطوره بودند. این سریال قصـه عشق بین اسطوره‌ای آک کیز، دختر جنگجوی کوهستانی که شجاعتش زبانزد ویژه و عام است، و باتوگا، شاهزاده معلول سرزمین آسمان را بیان می‌کند.


زیادتر بخوانید:


هر دو توسط آلپاگو خاقانِ سرزمین آسمان یتیم شده‌اند. این دو کم سن معصوم، عشق‌شان را شمشیر و قلب‌های‌شان را سپر می‌کنند تا غیرممکن را ممکن سازند. فیلمبرداری دوره دوم سریال اسطوره قرار بود با اتمام تعطیلات تابستان شروع شده و با شروع دوره پاییز، دوره دوم سریال حماسه نمایش داده شود.

اما خبر امروز (که هنوز از سو صفحات رسمی سازندگان سریال تایید نشده است)، هواداران را شوکه کرد. طبق این خبر یک قطعه برای آخر این سریال فیلمبرداری خواهد شد و تمام کادر بازیگران در این فینال کوتاه وجود خواهند داشت. آنطور که پیداست عوامل از پیشرفت سناریو دوره جدید رضایت نداشته‌ و تصمیم گرفتند که دوره دو ساخته نشود.

عوامل سریال

زمان پخش فصل 2 سریال اسطوره
دوره 2 سریال حماسه
  • نام ترکی: Destan
  • بازیگران: ابرو شاهین، ادیپ تپه‌لی، سلیم بایراکتار، دنیز باروت، تئومان کومباراجی‌باشی
  • کارگردان: امیر خلیل‌زاده
  • نویسندگان: نهیر اردم، عایشه فردا ارییلماز
  • زبان: ترکی
  • ژانر: تاریخی، جنگی
  • محصول: ترکیه
  • تولید سال: 2021
  • روز پخش: سه‌شنبه‌ها
  • ساعت پخش: 21:00
  • شبکه: ATV

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فینال سریال حماسه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول در رابطه با تاریخ پخش فینال سریال حماسه

آیا قصـه سریال اسطوره بر پایه واقعیت است؟

خیر! تهیه‌کننده سریال در برنامه‌ای نشانه کرد که ماجرای سریال ساخته تخیل نویسنده است.

آیا دوره دوم سریال اسطوره ساخته خواهد شد؟

ابتدا تصمیم بر ساخت دوره دوم گرفته شده بود، اما بعدا از ساخت اون منصرف شدند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *