فیلم کامل مصاحبه سجاد غریبی سپس از شکست مقابل گوریل قزاقستان


اولین مصاحبه سجاد غریبی سپس از شکست در مبارزه با گرویل قزاقسیانی سجاد غریبی نیا سرشناس به هالک ایرانی در این روزها در مورد مبارزه با گرویل قزاقستانی و اینکه در سه دقیقه مجدد شکست خورد فضای غیر واقعی را داغ تر کرد و در اینستا گرام پربینده ترین بین کاربران شد.

فیلم کامل / سجاد غریبی ناک اوت شد هالک ایرانی له شد آبرویش رفت

 

فیلم کامل مصاحبه سجاد غریبی سپس از شکست

آبروریزی هالک ایرانی مجدد به وجود آورد هالک ایرانی که این بار برای دومین مرتبه آبروی ایران را برد و کمتر از دو دقیقه از رقیب قزاق خود شکست خورد و درباره شکست خود دلایلی را گفت سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی که در مبارزه با رقیب قزاق خود که فراوان پرحاشیه و پر سرو صدا بود در دبی فراوان زود شکست خورد و باید بفهمید که هالک ایرانی با اولین مشت رقیبش فراوان ترسید و در طول مبارزه فقط فرار میکرد.

 

سجاد غریبی که برای ماه محرم آهنگ مداحی برای خودش در وقت ورود به رینگ مبارزه انتخاب کرده بود.سجاد غریبی با شکست کوچک آمیز ای که در مقابل حریف قزاقستانی خودش جومانوف آلمات باخیتوویچ خورد و در راند اول نوت شد برای همگان اثبات کرد که سخن ها حدیث هایی که در مورد غیر واقعی بودن و فتوشاپ عکس هایش مطرح بوده به واقعیت فراوان نزدیک است  مبارزی که در کمتر از دو دقیقه ناک اوت شد.

همچنین ببینید : فیلم/ سجاد غریبی ناک اوت شد هالک ایرانی له شد آبرویش رفت

با این شکسته هالک ایرانی این دومین آبروریزی بود که آبروی کشورمان را برد در ایام مهمانی هم که فیلم با مارتین فورد بود که در که هالک ایرانی عصبانی شده و مارتین فورد هول داد سناریو برای فالور در اینستاگرامش بود والن مضحکه دست مردم شده است.

همچنین ببینید : فیلم خودکشی هالک ایرانی و جزئیات خودکشی

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قطعه دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *