فیلم کامل| مرگ بد اعضای (بی تی اس) BTS آرمی ها عزادار شدند؟


فیلم کامل| مرگ بد یکی از اعضای بی تی اس(BTS ) فیلمی در اینستاگرام  انتشار شده در مورد مرگ یکی از اعضای بی تی اس در کنسرت در حال اجرا یکی از داغ ترین و پربیننده ترین خبر در فضای غیر واقعی می باشد.

فیلم کامل| مرگ وحشتناک اعضای (بی تی اس) BTS آرمی ها عزادار شدند

فیلم مرگ بد یکی از اعضای بی تی اس (BTS)

به تعریف از شرح‌های رسیده شده فیلمی که در اون مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس که در در حال اجرا در کنسرت بودند بازتاب فراوان زیادی در فضای غیر واقعی داشته است در این ویدیو شیئ عظیم از سقف سالنی که در اون کنسرت داشتن به طور فراوان بد بر روی یکی از اعضای گروه موسیقی بی تی اس سقوط می کند.

اما جذاب است بفهمید مطالعه ها و بررسی ها علامت داده که این فیلم مربوط به حادثه ای است که پنجشنبه در هونگ کنگ اتفاق افتاده است و ربطی به این اتفاق ندارد خواننده ی هنگ کنگی قطع نخاع شده و در حال آماده زنده است باید بفهمید که ‏bts آرمی ها در ایران مدتی سپس از جدا شدن موقت از گروه بی تی اس آهنگ و اجرا های سولو اعضای این گروه را دنبال می کنند.

اعضای گروه بی تی اس گروه کره ای می باشد و هفت استخر کوچک عضو هستند گروه متشکل از هفت عضو به نام های..آر ام ..وی ،جین،جیمین …جی هوپ.. شوگاوجونگ کوک

همچنین ببینید : فیلم کامل اجرای آیو و جی‎هوپ (بی تی اس) در برنامه پالت

در سال ۲۰۱۳ این گروه کوشش خود را با منتشر کردن آلبوم2Cool4Skool شروع کردند.این گروه از ابتدای کار به سبک هیپ هاپ تمرکز داشت اما به مطالعه تاریخ و کسب شهرت زیادتر در سبک های مختلف کار می کنند.

بی تی اس مخفف شده نام گروه آنها به معنای پسران ضد گلوله است به گفته یکی از اعضای گروه اون ها به نام جی هو این گروه و نامش نشانه به مقاومت در در مقابل صبر های بی جا از نوجوانان دارم آنها سپس از حدود سه سال که از کوشش شان می گذشت برسر آسیبها افتادند با انتشار آلبومWings

همچنین ببینید : فیلم ثانیه سکته امین حیاییامین حیایی سکته کرد

این گروه موسیقی در سال ۲۰۱۸ در عرض دو سال به سریع ترین گروه از تاریخ بیتلز شدند که به ۴ درجه شماره یک آلبوم دست می یابند.آنها در سال ۲۰۲۰ نامزد جایزه گرمی و هنرمندان کره ای که برای اولین بار در چارت ۱۰۰ و ۲۰۰ بیلبورد در رتبه اول رسیده است این گروه با فروش ۲۰ میلیون پرفروش ترین هنرمندان کره جنوبی به حساب می آیند.

 

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قطعه دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *