فال شمع فردا پنجشنبه 13 مرداد 1401 + فال ابجد فردا پنجشنبه 13 مرداد


در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد شما شاهد فال شمع فردا پنجشنبه 13 مرداد 1401 دنبال با فال ابجد فردا پنجشنبه 13 مرداد 1401 می باشید. می توان فال را اینجور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است چهره بدهد و یا چهره ندهد و آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می توان بیان کرد؟ این مطلب از قطعه فال و طالع بینی سایت صفحه اقتصاد را از دست ندهید. این را در نظر بگیرید تمام فال ها جنبه سرگرمی دارد.

تفاوت فال شمع با دیگر فال ها چیست؟

آیا تاکنون به چند نکته دقت کرده اید؟ در مراسم هایی که عزیزی از دنیا رفته شمع روشن می کنند، در مکان های روحانی و مقدس شمع روشن می کنند، در روی کیک تولد شمع روشن می کنند و گفته می شود که ثانیه ی فوت کردن شمع آرزو کنید ، به راستی تاکنون به چرایی این مسئله دقت کرده اید؟

شمع روشن، شامل چهار عنصر مهم از جمله ( آب ، آتش ، باد ، خاک ) است، به ردیف پارافین شمع که ذوب می شود، عنصر آب است و شعله ی شمع که دارای حرارت است عنصر آتش می باشد، همینطور موم شمع دارای عنصر خاک است، اگر در جایی که این چهار عنصر ( آب، آتش، باد، خاک ) بطور یکجا وجود دارند، دعا کنید، یعنی در جایی که یک خلقت کامل وجود دارد، در برآورده شدن حاجت دعا کننده فراوان موثر است.

می گویند وقت دعا، زمانی که به شمع سوزان می نگرید، به شعور باری   برتر نزدیکتر بوده و دعا به سادگی به عالم بالا خواهد رفت و اگر سرانجام نیکی برایتان باشد برآورده می شود.

یکی از اصول یوگا این است و مدیتیشنی ها می گویند ، اگر زمانی که عصبی هستید و حالت روحی خوبی ندارید ، چراغ ها را خاموش کرده و یک یا چند شمع روشن کنید ، در کنار آنها در حالت چهار زانو بنشینید و چشم های خود را بسته و دعا کنید ، پس از اون چشم خود را دوباره کرده و دقایقی به شمع و قطراتی که از کنار اون می ریزند بنگرید، سپس چند نفس عمیق کشیده و لحظاتی به پروردگار مهربان اتصال یابید.

فال شمع فردا
فال شمع فردا
فال ابجد فردا
فال ابجد فردا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 36 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *