عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی زن مهدی طارمی


عکس همسر مهدی طارمی و بیوگرافی اسم و زن مهدی طارمی بنا به شرح های که در فضای غیر واقعی و در مصاحبه ای که مهدی طارمی با آقای عادل فردوسی داشتند خبر ازدواج را تایید کردند.

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی زن مهدی طارمی

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی

تصویری از همسر مهدی طارمی نام کم سر مهدی طارمی ستاره فوتبال کشورمان چیست ؟ بنا بر شرح‌های رسیده مهدی طارمی مهدی طارمی یکی از ستاره های پرافتخار تیم مردمی و تیم پرتقالی خود می باشد مدتی نزد در یک مراسم ساده که در بوشهر برگزار کرد نامزد کرد.

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی

تا الان تصویری از همسر طارمی منتشر نشده است و این تنها بر پایه عکس هایی که سپس از گل زدن های مهدی طارمی گرفته و ثبت شده است.اطلاعاتی که از همسر او در دست است داشتن سخن p می باشد مهدی طارمی با گفتگوی که با عادل فردوسی پور داشت م این داستان را تایید کرد.

همچنین ببینید : فیلم رقص و رقصیدن مهدی طارمی در عروسیش و ثانیه آبرو ریزی

مهدی طارمی در روز بیست و هفتم تیرماه ۱۳۷۱ در بوشهر به دنیا می آید پست مهدی طارمی مهاجم است تا مقطع دیپلم تحصیلات دارد و از از کودکی زیر نظر پدرش فوتبال را شروع کرده است و سپس از ورود به پرسپولیس و تیم مردمی حالا در پرتو در سرزمین پرتغال دلیل ارزش فراوان داشتن ایرانیان شده است مهدی طارمی راست ها می باشد اما می تواند با پای چپ خود هم خوب بازی کند ۱۸۷ سانتی متر قد او می باشد پدر مهدی طارمی علیشاه یکی از بازیکنان زبر دست فوتبال و مادر او خانه دار می باشد او که فرزند آخر است یک برادر و یک خواهر دارد.

همچنین ببینید : فیلم مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

طارمی که زیر نظر پدر خود در مدرسه فوتبال صدا و سیما کوشش می کرد در سال ۱۳۸۱ به تیم جوانان برق بوشهر می رودو سپس از اون در تیم های هیات بوشهر در سال ۸۴ و سپس از اون به باشگاه ایران کم سن و سرانجام در سال ۱۳۸۷ درون تیم بزرگسالان شد حدود دو سال در تیم شاهین بوشهر کوشش کرد و سپس از اون به تیم ایرانجوان بوشهر گل در لیگ دسته اول بود پیوست. و در اون تیم فراوان عالی بازی کرد علی دایی سپس از تماشای تیم ایران کم سن و پیکان در اون تاریخ سرمربی تیم پرسپولیس بود پودر در سال ۹۴ در فروردین ماه با تک گلی که به تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا زد محبوب تمام پرسپولیسی ها شد او ۱۱۲ بازی برای پرسپولیس انجام داده و ۵۵ گل گل به ثمر رسانده است ست و عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را از اون خود کرده است. و حالا به نظر می رسد که این ستاره درخشان تیم مردمی ازدواج کرده و عکس نامزدش منتشر شده است.

همچنین ببینید : بیوگرافی میلاد سرلک فوتبالیست و همسرش و فرزند +عکس ازدواج

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قطعه دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *