عکس| ضرب و شتم زینب جعفری آمر به سرشناس حجاب در قطار تهران

[ad_1]

به شرح سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از ضرب و شتم زینب جعفری آمر به سرشناس حجاب در قطار تهران – یزد که خواهان تذکر نسبت به بی حجابی برخی مسافران شده بود بازتاب پهناور ای در اینستاگرام داشته است.

زینب جعفری شاغل در آموزش و آموزش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری، در خصوص ماجرای قطار تهران – یزد اظهار داشت: برای شرکت در همایش معلمان نخبه انقلابی سرزمین به دنبال چند نفر از همکاران به تهران رفته بودیم و هشتم مرداد ۱۴۰۱ در سالن اتوبوسی قطار ۶۲۰ عازم یزد شدیم.

وی افزود: من به دنبال سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم وجود داشتند و در سالن به رفت و آمد هم می پرداختند.

معلم یزدی ادامه داد: من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی سپس از دو ساعت با توجه به افزایش لباس های بی حجاب بانوان به خارج از سالن قطار رفتم و از مامور قطار به نام متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مامور و سرمهماندار به جستجو رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم شکل مسئله را پاک نکنید.

وی افزود: زمانی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار نا امید شده بودیم، سپس از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سو من حمله ور شد و ابتدا چادر را از سر من کشید و سپس می خواست روسری من را بکشد که متوجه نیت او شدم و روسری خودم را محکم چسبیدم که دستم با ناخن های خانم بی حجاب زخمی شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او هم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در اون ثانیه پروردگار قدرتی به من داد تا در برابر خانم بدحجاب که جثه توانا تری نسبت به من داشت روسری خود را نگه داری کنم.

زینب فرزند شهید علی جعفری تصریح کرد: متاسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این اتفاق بودند به کمک ما نیامدند.

وی افزود: پس از لحظاتی سرمهماندار و رئیس قطار به درون سالن آمدند و من را مقصر ساختن اختلال در ردیف عمومی خطاب کردند و رئیس قطار گفت «باید در این ایستگاه کاشان (ساعت یک صبح زود ۹ مردادماه) پیاده شوید» و من نامه کتبی برای پیاده شدن از رئیس قطار خواستم چون جرمی مرتکب نشده بودم که او قبول نکرد و چند دقیقه سپس پلیس ایستگاه قطار کاشان برای بازداشت من به درون سالن آمد و مدعی بازداشت بنده شد و سپس یک برگه سفید بدون نوشتن هیچ کلمه ای به من داد تا اون را امضا کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم.

زینب جعفری تاکید کرد: مامور قطار کاشان زمانی دید من برگه سفید را امضا نمی کنم گفت «به من اطمینان نداری؟» و من گفتم خیر و او در پاسخ من را مورد بی احترامی قرار داد و تهدیدم کرد.

معلم یزدی ادامه داد: به رئیس قطار گفتم اگر من را بازداشت کنید و نتوانید جرم من را پابرجا کنید اون زمان از شما شاکی می شوم و او گفت «هیچ غلطی نمی توانی بکنی» و چون رئیس قطار مدرکی برای اثبات سخن خود نداشت خانم بدحجاب را به سالن دیگری هدایت کرد تا شکل مسئله را پاک کند.

زینب جعفری گفت: زمانی به یزد رسیدیم در بدو ورود به دنبال همکاران و چند نفر از شاهدان عینی به حراست راه آهن یزد رفتیم و اتفاق را گفتیم و شکایت کردیم.

وی تصریح کرد: در ایستگاه قطار چند نفر از مسئولان راه آهن از جمله مدیرکل راه آهن و مسئول حراست و چند نفر از خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان و طلاب و فرماندهی پلیس راه آهن وجود یافتند و با پیگیری‌های تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول دفتر امام جمعه یزد، سپاه پاسداران و رئیس ستاد امر به سرشناس و نهی از منکر انتقاد خود را نسبت به این اتفاق اعلام کردند.

این بانوی یزدی افزود: با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان دنبال کننده اتفاق شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به دنبال مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

زینب جعفری گفت: کتک خوردن ما برای حجاب و برای امر به سرشناس و نهی از منکر مهم نیست بلکه ما بانوان محجبه و خانواده شهدا و بسیجیان مطالبه جدی خون شهدا و نگه داری حجاب بانوان و نگه داری امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی، که این دومین اتفاق سپس از اتفاق ضرب و شتم دختر محجبه در اتوبوس شهری تهران می باشد؛ از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

واکنش دادستانی یزد به درگیری زینب جعفری بر سر حجاب در قطار

دادسرای یزد با صدور اطلاعیه ای و ارسال به رسانه ها از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران-یزد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «در پی شرح توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران – یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به داستان حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد».

دادسری یزد اضافه کرد: «با پیگیری شکل گرفته در حال آماده رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال نگهداری است».

  • زیادتر ببینید:
  • واکنش پلیس مازندران به فیلم برخورد گشت ارشاد نوشهر با یک دختر بدحجاب

عکس زینب جعفری که مورد ضرب و شتم افراد بی حجاب در قطار تهران – یزد قرار گرفته که در اینستاگرام منتشر شده است را دید کنید.

عکس| ضرب و شتم زینب جعفری آمر به معروف حجاب در قطار تهران - یزد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در اون الزاما بازتاب دیدگاه رسانه پونل نیست.

عکس زینب جعفری آمر به سرشناس حجاب در قطار

اینستاگرام دیلی فوتبال

 



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *