عکس سه تایی مسی نیمار راموس سپس از قهرمانی ؛ دشمنان دیروز رفقای امروز + [عکس]


عکس سه تایی مسی نیمار راموس سپس از قهرمانی . عکس باورنکردنی از مسی، نیمار و راموس. در ادامه مطلب نیمار راموس مسی عکس دنبال فیگار باشید.

پاری سن ژرمن با پیروزی 4-0 مقابل نانت، فاتح رقابت‌های سوپرجام فرانسه شد.

عکس سه تایی مسی نیمار راموس سپس از قهرمانی

دشمنان دیروز رفقای امروز

نیمار راموس مسی عکس
نیمار راموس مسی عکس

بدون شک هیچ طرفدار فوتبالی تصورش را هم نمی‌کرد که این سه بازیکن روزی در کنار یکدیگر بازی کنند اما الآن این سه ستاره در کنار یکدیگر جام‌های مختلف را به دست می‌آورند. وجود راموس در رئال‌مادرید به نام کاپیتان و تقابل او در ال‌کلاسیکوهای مختلف با بارسا در وجود مسی و نیمار از خاطر هیچ علاقمندی به فوتبال خارج نرفته اما الآن تصاویر منتشر شده از قهرمانی پی‌اس‌جی در سوپرکاپ فرانسه دلیل شده هواداران این سه نفر به وجد بیایند.

زیادتر بخوانید:

دشمنان دیروز رفقای امروز

نیمار راموس مسی عکس
نیمار راموس مسی عکس

پاری‌سن ژرمن در این بازی با نتیجه 4 بر صفر توانست نانت را شکست دهد تا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. مسی (23)، راموس (57) و نیمار ( 45+5 و 82 – پنالتی) در این مسابقه برای پاریس گلزنی کردند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسی نیمار راموس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *