عکس جدید یکتا ناصر و شوهرش ؛ یکتا ناصر با لباس عروس در کنار منوچهر هادی + [عکس]


عکس جدید یکتا ناصر و شوهرش . یکتا ناصر با لباس عروس در کنار منوچهر هادی. در ادامه مطلب یکتا ناصر و شوهرش عکس جدید دنبال فیگار باشید.

از لحظاتی نزد عکسی تحت عنوان طلاق یکتا ناصر از شوهرش منوچهر هادی در اینستاگرام در حال دست به دست شدن می باشد اما تا این ثانیه این خبر توسط یکتا ناصر و شوهرش تائید نشده است.

عکس جدید یکتا ناصر و شوهرش

یکتا ناصر با لباس عروس در کنار منوچهر هادی + [عکس]

یکتا ناصر و شوهرش عکس جدید
یکتا ناصر و شوهرش عکس جدید

یکتا ناصر متولد 12 آبان 1357 در تهران، بازیگر است راحت التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکان زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، بصورت اتفاقی درون بازیگری شد و الآن همسرش نیز کارگردان است. تصاویر زیبایی در صفحه شخصی یکتا ناصر و منوچهر هادی از مراسم ازدواجشان منتشر شد که به دنبال بیوگرافی کوتاهی از این دو آرتیست برایتان جمع آوری کرده ایم.

زیادتر بخوانید:

عکس جدید یکتا ناصر و شوهرش

یکتا ناصر و شوهرش عکس جدید
یکتا ناصر و شوهرش عکس جدید

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس جدید یکتا ناصر و شوهرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *