عرضه ماشین فیدلیتی در بورس کالا ؛ عرضه ماشین در بورس کالا از سر گرفته شد


عرضه ماشین فیدلیتی در بورس کالا . عرضه ماشین در بورس کالا از سر گرفته شد. در ادامه مطلب بورس کالا عرضه ماشین فیدلیتی دنبال فیگار باشید.

ظاهرا مشکل شورای عالی بورس با وزارت صمت حل شده و در مرحله دوم حراج ماشین، شاهد عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا خواهیم بود. این دوره از تاریخ ۲۶ مردادماه شروع می‌شود.

عرضه ماشین فیدلیتی در بورس کالا

عرضه ماشین در بورس کالا از سر گرفته شد

بورس کالا عرضه خودرو فیدلیتی
بورس کالا عرضه ماشین فیدلیتی

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، 26 مردادماه 350 دستگاه فیدلیتی و 250 دستگاه دیگنیتی وابسته به گروه بهمن موتور راهی تالار صنعتی می شود. براساس اطلاعیه عرضه 85 دستگاه از این خودروها فیدلیتی 7 نفره تیپ 2 مشکی و 90 دستگاه فیدلیتی 7 نفره تیپ 2 سفید است که با قیمت های 772 میلیون تومان عرضه خواهند شد.

همچنین 85 دستگاه فیدلیتی 5 نفره تیپ یک مشکی و 90 دستگاه فیدلیتی 5 نفره تیپ یک سفید نیز به قیمت 758 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می شوند. بر پایه این شرح، 125 دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و 125 دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می شوند.

زیادتر بخوانید:

عرضه ماشین فیدلیتی در بورس کالا

بورس کالا عرضه خودرو فیدلیتی
بورس کالا عرضه ماشین فیدلیتی

گفتنی است پیشتر نیز ماشین کارا وابسته به این خودروسازی در بورس عرضه شده و مورد معامله قرار گرفته بود. در مجموع 139 دستگاه کارا تک کابین و دوکابین مورد معامله قرار گرفته بود که 81 دستگاه کارا دو کابین و 58 دستاه کارا تک کابین بود.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عرضه ماشین فیدلیتی در بورس کالا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *