عذرخواهی هالک ایرانی پس از شکست بد مقابل حریف قزاق! [+فیلم]


عذرخواهی سجاد غریبی ؛ شب قبل در مبارزه با حریف قزاق در کمتر از دو دقیقه ناک اوت شد و حالا با انتشار ویدیویی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد. در ادامه با خبر سجاد غریبی گوریل قزاقستان دنبال فیگار بمانید.

عذرخواهی سجاد غریبی

آبرو ریزی هالک ایرانی

عذرخواهی سجاد غریبی
عذرخواهی سجاد غریبی از مردم, فیلم عذرخواهی سجاد غریبی از مردم

عذرخواهی سجاد غریبی از مردم

در این ویدیو استاد بوکس سجاد غریبی می گوید هالک ایرانی به دلیل تمرینات کم آمادگی واجب برای مبارزه با گوریل قزاقستانی را نداشت اما از طرفی هم نمی توانسته این فایت را لغو کند برای چی که از وظیفه جریمه کنسل کردن مسابقه بر نمی آمده است. کاربران در واکنش به فیلم عذرخواهی سجاد غریبی نوشتند: کاش دیگه جبران نکنید و همینجا تموم شه! در ادامه میتوانید فیلم عذرخواهی سجاد غریبی از مردم را دید کنید.

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عذرخواهی سجاد غریبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *