شروع فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران پتروشیمی ایلام


مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام از شروع فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر این شرکت طبق دستورالعمل هلدینگ دریا‌فارس خبر داد.
به شرح صفحه اقتصاد، حسن نجفی‌سمنانی در ملاقات با جمال اسدی ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه از ابتدای تصویب طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در سرزمین ، کمیته مخصوص ایثارگران در پتروشیمی ایلام تشکیل شد گفت:اجرای این طرح طبق دستورالعمل شرکت صنایع پتروشیمی دریا فارس شروع شده است.
وی افزود: با اجرای این طرح قطعا نیروها‌ی ایثارگر قرارداد معین و شرکتی پیمانکاری مستمر و جاری تبدیل وضعیت خواهند شد.
نجفی‌سمنانی با نشانه به اینکه توسعه‌ی فردای استان در گرو موفقیت صنایع پتروشیمی است افزود: راه‌اندازی واحد الفین بدون وجود خارجی و با تلاش متخصصان استان ایلام نقش مهمی در توسعه و تحول استان خواهد داشت.
نجفی‌سمنانی ادامه داد: حسب وظیفه سازمانی و تاکید استاندار محترم انجام وظیفه‌های اجتماعی از الزامات و تعهدات پتروشیمی است و بر این پایه پروژه‌هایی در دست طراحی است که با مصوبه هیأت مدیره شرکت به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید.
وی جابجایی رکورد تولید اتیلن در ابتدای سال و ثبت رکورد تولید ۴۶ بدن پلی‌اتیلن سنگین در ساعت را لبیک صنعتگران جهادی پتروشیمی ایلام به شعار سال عنوان کرد و ادامه داد:این صنعت به دنبال نیرومند درجه مردمی و بین‌المللی خود با ارائه محصول‌های باکیفیت و‌ متنوع است.
در این نشست، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید استان با تقدیر از توجه مخصوص مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مقوله از خودگذشتگی و شهادت گفت:شهدای والامقام و ایثارگران در مدرسه اسلام از درجه رفیع و مخصوص‌ای برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اجرای قانون حداقل ۲۵ درصد سهمیه جاذبه نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی گفت:یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات نزد‌روی بنیاد شهید اشتغال فرزندان ایثارگر است.
اسدی کسب رضایت‌مندی نسبی خانواده‌های ایثارگر را دغدغه‌ی این نهاد عنوان کرد و افزود:تبدیل وضعیت شاغلان شرکت پتروشیمی ایلام می‌تواند امنیت شغلی این نیروها را به دنبال داشته باشد.
در این نشست معاونین و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای کمیته ایثارگران پتروشیمی ایلام نیز وجود داشتند و به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

منبع: ایلام حادثه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *