سیل باغملک خوزستان ؛ تصاویر ناراحت‌ کننده از وضعیت باغملک خوزستان پس از سیل اخیر + [عکس]


سیل باغملک خوزستان . تصاویر ناراحت‌ کننده از وضعیت باغملک خوزستان پس از سیل اخیر. در ادامه مطلب باغملک خوزستان سیل دنبال فیگار باشید.

طبق شرح‌ها وضعیت رامهرمز، عبادتگاه سلیمان، ایذه، اندیکا و دیگر شهرهای شرق خوزستان مشابه هم است و با بارش‌های سیل‌آسای ناشی از مونسون دست به گریبان هستند.

سیل باغملک خوزستان

تصاویر ناراحت‌ کننده از وضعیت باغملک خوزستان پس از سیل اخیر + [عکس]

باغملک خوزستان, باغملک خوزستان سیل
باغملک خوزستان, باغملک خوزستان سیل

چیز تازه مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب سرزمین بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب درون برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی درون شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا بسته شده است.

زیادتر بخوانید:

سیل باغملک خوزستان

باغملک خوزستان, باغملک خوزستان سیل
باغملک خوزستان, باغملک خوزستان سیل

چیز تازه مانسون و بارش‌های شدید موسمی از دیروز (۸ مرداد) جنوب سرزمین بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. تصاویر شهرستان باغملک خوزستان بویژه برخی شهرها و روستاهای توابع اون علامت می‌دهد که خسارات مالی گاه سنگینی به ساکنان درون شده است.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیل باغملک خوزستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *