سریال The Wilds پس از دو دوره توسط آمازون لغو شد! [+عکس]


لغو سریال The Wilds ، آمازون اعلام کرد که سریال The Wilds برای دوره سوم دوباره نخواهد گشت و این سریال پس از دو دوره لغو شده است.

پلتفرم آمازون سریال The Wilds را پس از دو دوره لغو کرد. در ادامه با خبر لغو ساخت سریال The Wilds دنبال فیگار بمانید.

لغو سریال The Wilds

لغو سریال وحشی ها

لغو سریال The Wilds
ساخت سریال the wilds لغو شد, لغو سریال وحشی ها, لغو ساخت سریال The Wilds

ساخت سریال the wilds لغو شد

آمازون اعلام کرد که این سریال درام نوجوانانه پس از دو دوره لغو شده است و قرار نیست برای دوره سوم بازگردد. دوره اول سریال The Wilds در دسامبر ۲۰۲۰ پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان آمازون قرار بگیرد. پس از اون این سریال برای دوره دوم تمدید شد و دوره دوم سریال The Wilds در بهار امسال از آمازون پخش شده بود، اما پس از آخر پخش اطلاعاتی از وضعیت سریال در دسترس نبود.

لغو سریال The Wilds
ساخت سریال the wilds لغو شد, لغو سریال وحشی ها, لغو ساخت سریال The Wilds

سریال The Wilds داستانی گروهی از دختران نوجوان و دبیرستانی را دنبال می‌کند که پس از سقوط هواپیمای اون‌ها در یک جزیره خالی از سکنه، باید برای زنده ماندن و بقا تلاش کنند. دوره اول گروهی از دختران نوجوان شامل لیا (سارا پیجون)، تونی (ارانا جیمز)، فاتین (سوفیا علی)، دات (شانون بری) و مارتا (جنا کلاوز) را  سپس از سقوط هواپیما در جزیره‌ای متروک دنبال می‌کند.

سارا استرایکر وظیفه ساخت سریال The Wilds را بر وظیفه داشته است. ریچل گریفیتس در اینستاگرام خود در واکنش به این خبر گفت به بازیگران کم سن سریال و دستاوردهایی که در طول دو دوره به‌دست‌ آورده‌اند، ارزش فراوان داشتن می‌کند.

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لغو سریال The Wilds سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *