ریحانه پارسا در بغل دوست‌پسر جدیدش در آسانسور [+عکس کامل]


ریحانه پارسا در بغل مرد غریبه در آسانسور ؛ تصویری که در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب پهناور ای داشته است. در ادامه با این مطلب دنبال باشید تا زیادتر این داستان را بررسی کنیم.

ریحانه پارسا تصویری در اینستاگرام خود منتشر کرده است که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. او در این عکس در آسانسور و در کنار مردی ناشناس برای کاربران آماده است.

آبان تتر

ریحانه پارسا، بازیگر زن ایرانی عکسی با استایل مدلینگ برای دنبال کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.

ریحانه پارسا در بغل مرد غریبه در آسانسور [+عکس]

ریحانه پارسا، بازیگر زن ایرانی که چندسال نزد به ترکیه مهاجرت کرد، به تازگی تصاویری از استایل خود منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید. اولین بار سال 1397 زمانی دختری 20 ساله بود با وجود در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا فراوان درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

انتشار این عکس از سوی خانم پارسا واکنش‌های پهناور‌ای در کامنت‌ها به دنبال داشت و کاربران خیال و خیال‌های بسیاری در خصوص هویت این فرد زده‌اند.

این عکس را در ادامه دید کنید:

ریحانه پارسا در آغوش مرد غریبه در آسانسور [+عکس]

ریحانه پارسا در آغوش مرد غریبه در آسانسور [+عکس]

ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم. این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال نزد به ترکیه مهاجرت کرد.

این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال نزد به ترکیه مهاجرت کرد. فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. بین‌برنامه‌ای که او به دنبال سینا مهراد در اون شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم وجود یافت و پس از پخش منظره‌‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد.

ورزش کردن ریحانه پارسا در باشگاه هم شگفت آور است

انتشار این استوری ها از سوی خانم پارسا واکنش‌های پهناور‌ای به دنبال داشت. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم. این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال نزد به ترکیه مهاجرت کرد.

این استوری ها را در ادامه در فیلم و عکس های زیر دید کنید:

ورزش کردن ریحانه پارسا در باشگاه هم عجیب است [فیلم و عکس +18]

زیادتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *