رضا کیانیان نقش اسکاری «آنتونی هاپکینز» را بازی می‌کند! [+عکس]


رضا کیانیان در تئاتر پدر که براساس متنی از فلوریان زلر روی منظره‌ می‌رود، ایفاگر همان نقشی است که آنتونی هاپکینز به خاطرش برنده جایزه اسکار شد.

رضا کیانیان و آروند دشت‌آرای، در نمایش «پدر»، بار دیگر، با یکدیگر همکاری خواهند داشت. در ادامه با خبر رضا کیانیان تئاتر پدر دنبال فیگار بمانید.

رضا کیانیان در تئاتر پدر

رضا کیانیان در نقش آنتونی هاپکینز

رضا کیانیان در تئاتر پدر
رضا کیانیان و آنتونی هاپکینز, رضا کیانیان در نقش آنتونی هاپکینز, رضا کیانیان تئاتر پدر

رضا کیانیان و آنتونی هاپکینز

رضا کیانیان این روزها در حال تمرین تئاتری با عنوان «پدر» است. این تئاتر براساس نمایشنامه‌ای به همین نام به نویسندگی «فلوریان زلر» روی منظره‌ می‌رود. زلر در سال 2012 این نمایشنامه را با بازی ایزابیل جیلیناس و پاتریک کاتالیفو روی منظره‌ برد.

رضا کیانیان در تئاتر پدر
رضا کیانیان و آنتونی هاپکینز, رضا کیانیان در نقش آنتونی هاپکینز, رضا کیانیان تئاتر پدر

نمایشنامه‌ «پدر»، نوشته‌ فلوریان زلر است که در سال ۲۰۲۰، خودش فیلمی را براساس اون ساخت که دو جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای آنتونی هاپکینز و بهترین فیلمنامه‌ اقتباسی را برای نویسنده به هدیه آورد. این نمایشنامه، روایتی پیچیده دارد که حال و روز یک پیرمرد را که آلزایمر دارد، به نمایش درمی‌آورد.

در نمایش پدر ، رضا کیانیان قرار است ایفاگر شخصیت اصلی باشد که در نسخه سینمایی آنتونی هاپکینز اون را بازی می‌کرد. او کوشش در سینما را از سال ۱۳۶۸ با وجود در فیلم «تمام وسوسه‌های زمین» ساخته حمید سمندریان شروع کرد.

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا کیانیان در تئاتر پدر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *