دانلود کتاب بیشعوری

دانلود کتاب بیشعوری

کتاب بیشعوری نسخه اصلی و کامل فرمت پی دی اف
نسخه فارسی کتاب قرار گرفت
دانلود کتاب بیشعوری


[box]
 کتاب بیشعوری
کتابی که با زبان طنز درباره «تجاوز احمقانه اما آگانه به حقوق دیگر افراد» توسط خاویر کرمنت نوشته و در سال 1990 منتشر شده است.او در این کتاب به بیشعوری افراد در جامعه از زوایای دیگر پرداخته و اعتقاد دارد که بیشعوری یک اعتیاد و بیماری است.
درباره بیشعوری در عصر حال است و درباره بیشعور ها و تاثیر آن ها در اجتماع ، اقتصاد ، سیاست و دیگر مسائل است. نویسنده کتاب بر این باور است که بیشعور ها افرادی نابغه هستند اما خودخواه ، با اعتماد به نفس ، مردم آزار همچنین وقیح که در نتیجه این زرنگ بازی هایشان به ضرر خود و اطرافیانشان تمام می شود.نویسنده با زبان طنز با خلق ماجراهای ساختگی اما نزدیک به واقعیت ، جامعه را در حال تهدید توسط این افراد می بیند که اعتقاد دارد این افراد دنیارا نابود خواهند کرد.

ترجمه کتاب به زبان فارسی
این کتاب در سال 1386 توسط محمود فرجامی به فارسی ترجمه شد و به دلیل استقبال بالا از این کتاب ،بارها توسط دیگر مترجمان به فارسی ترجمه شده است.
[/box]

[box type=”info”] مشخصات کتاب
نام کتاب: بیشعوری
نویسنده: خاویر کرمنت
مترجم: محمود فرجامی
انتشارات: تیسا
شابک: 9786007212066
زبان: فارسی
فرمت: pdf
صفحات: 170
حجم: 2.04 مگابایت
تاریخ انتشار: 1397
منتشر کننده: پونل
[/box]

[box type=”note”] قسمتی از این کتاب جهت معرفی بصورت رایگان قرار گرفت. نسخه کامل این کتاب را میتوانید از انتشارات تیسا بصورت قانونی دریافت کنید.
[/box]

[box type=”download”] لينک هاي دانلود

[button link=”https://dl.ponel.ir/book/bishoori.pdf” icon=”book” color=”green” window=”yes”] دانلود نسخه فارسی کتاب بیشعوری [ رایگان ]
[/button]

[/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *