دانلود فیلم آموزش پینگ پنگ به زبان فارسی

آموزش پینگ پنگ

دانلود فیلم آموزش تنیس روی میز (پینگ پنگ) مبتدی تا حرفه ای به زبان فارسی
فیلم های آموزشی قرار گرفت
دانلود فیلم آموزش پینگ پنگ

پینگ پنگ (تنیس روی میز)
تنیس روی میز توسط سازمان بین المللی تنیس بین المللی (ITTF) در سال 1926 تأسیس شده است. ITTF در حال حاضر 226 انجمن عضو دارد. قوانین رسمی تنیس روی میز در دستورالعمل ITTF مشخص شده است. تنیس روی میز از سال 1988 به عنوان یک ورزش المپیکی با چندین نوع رویداد بوده است.

آموزش بازی
پس از ضربه سرویس که باید در نیمه زمین شخص آغازگر بر زمین بخورد٫ در ضربه‌ های بعدی توپ باید فقط در سمت زمین طرف مقابل به زمین بخورد. دو طرف زمین با یک تور از هم جدا شده‌ است. اگر توپ در زمین حریف زمین نخورد یک امتیاز به حریف افزوده  و اگر توپ در زمین حریف زمین بخورد و سپس حریف نتواند توپ را به زمین طرف مقابل بزند 1 امتیاز به فردی که ضربه را زده اضافه می‌شود.اگر در ضربه اول، توپ پس از برخورد به زمین، به تور بخورد و بعد در زمین حریف برخورد کند «نت» محسوب می‌شود وفردی که آغاز کننده است باید دوباره ضربه بزند و هیچ امتیازی به کسی داده نمی شود.

پیشینه
زادگاه این ورزش و بازی در بریتانیا است بین سالهای ۱۸۹۰ تا ۱۸۸۰ مرسوم بین شاهزادگان زمان ملکه ویکتوریا که طبقه بالای جامعه پس از ناهار خوردن به با بازی می پرداختند. گویا آن زمان آن‌ها در آن زمان به جای اینکه زیر آفتاب به این ورزش بپردازند ترجیح میدادند زیر سقف این بازی را انجام دهند که تنیس روی میز را ساختند.

مشخصات آموزش
نام آموزش: آموزش تنیس روی میز (پینگ پنگ)
توسط: مجید احتشام زاده
زبان: فارسي
فرمت: mp4
زمان: 60 دقيقه
حجم: 83 مگابايت
تاريخ انتشار: –
منتشر کننده: پونل

نمایش آنلاین

آموزش تنیس روی میز قسمت 1

آموزش تنیس روی میز قسمت 2

آموزش تنیس روی میز قسمت 3

آموزش تنیس روی میز قسمت 4

آموزش تنیس روی میز قسمت 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *