دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

حذف شد
دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

روابط زناشویی
رابطه زناشویی شامل رابطه جنسی ، رابطه عاطفی ، محبت ، علاقه و عشق بین زوج ها می باشد. یکی از دلالیل ازدواج پایدار و رضایت مند می تواند رابطه زناشویی موفق در یک ازدواج باشد که اگر اینگونه نباشد این رابطه بصورت جدی در معرض شکست قرار خواهد گرفت زیرا پس مشکلات مالی مشکلات زناشویی دومین عامل طلاق محصوب می شود.
امروزه بسیاری از زوج های جوان به خاطر نداشتن آگاهی لازم در مورد نحوه برخورد با زندگی زناشویی و عاطفی با مشکلات زیادی موجه می شوند که متاسفانه این مشکلات در جامعه باعث بروز آسیب های روحی بالا رفتن امار طلاق و در آخر از هم پاشیدن بنیان خانواده می شود .ما با بالا بردن سطح اگاهی خود در جامعه می توانیم تا حدود زیادی از این آسیب ها در آینده جلوگیری کنیم.

تغییرات روابط زناشویی در طول زندگی
کیفیت زناشویی یکی از مهمترین جنبه های روابط زناشویی است و ارتباطی مستقیم با انسجام در زندگی زناشویی دارد. معیارهای کیفیت زناشویی اغلب براساس گزارش های مربوط به میزان شادی یا رضایت از ازدواج است. دانشمندان علوم اجتماعی معتقداند که کیفیت زناشویی در طی دوره زندگی، یک الگوی U شکل است و در سالهای اولیه ازدواج کاهش می یابد و پس از آن در میانسالی افزایش می یابد.

عوامل موثر بر روابط زناشویی در زندگی
عوامل متعددی در ارزیابی تغییرات بر کیفیت زناشویی موثر است که مهترین عوامل : عشق ، خیانت ، اقتصاد ، فرزند و رابطه جنسی است.

و در آخر
این یافته ها نشان می دهد که زوج هایی که ازدواج آنها پایدار است، روابط خوب و رضایت بخشی از یکدیگر دارند. با این وجود، تحقیقات نشان میدهد که در کشورهای های مختلف از لحاظ نژادی، قومی و اجتماعی اقتصادی این آمار متغیر می باشد. شما با دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی و همچنین کتاب آموزش زناشویی میتوانید آگاهی و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

مشخصات آموزش
نام آموزش: آشنای محبوب 1 و 2
توسط: دکتر مجد
زبان: فارسی
فرمت ویدیو: mp4
زمان ویدیو: 125 دقیقه
حجم ویدیو: 130 مگابایت
فرمت کتاب: pdf
صفحات کتاب: 10
حجم کتاب: 218 کیلوبایت
تاریخ انتشار: 1390
منتشر کننده: پونل
نمایش آنلاین

آشنای محبوب 1 و 2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *