حمله شگفت آور سگ‌های خانگی به مامور اورژانس استان تهران! [+عکس]


حمله سگها به مامور اورژانس ، یکباره دنبال ناخوش با نیروهای این مرکز جدال لفظی پیدا کرده و در این وقت این فرد در خروجی منزل را قفل میکند.

رئیس مرکز اورژانس تهران از حمله سگ‌های یک مددجو به نیروهای اورژانس تهران خبر داد. در ادامه با خبر حمله سگها مامور اورژانس دنبال فیگار بمانید.

حمله سگها به مامور اورژانس

حمله سگ ها به تکنسین اورژانس

حمله سگها به مامور اورژانس
حمله سگ ها به مامور اورژانس تهران, حمله سگ ها به تکنسین اورژانس

حمله سگ ها به مامور اورژانس تهران

یحیی صالح طبری دراین باره گفت:حوالی ساعت ۱:۲۹ صبح زود شنبه گزارشی مبنی برحال نامساعد یک شهروند به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه در سعادت آباد اعزام شدند. به محض ورود تکنسین‌های این مرکز به منزل ناخوش، آنان با سه قلاده سگ مواجه شدند که برای پیشگیری از اخلال در روند معاینات از دنبال ناخوش خواستند که سگ‌ها را کنترل کند.

حمله سگها به مامور اورژانس
حمله سگ ها به تکنسین اورژانس, حمله سگها مامور اورژانس

اما وقت خدمت رسانی در منزل ناخوش یکباره دنبال ناخوش با نیروهای این مرکز جدال لفظی پیدا کرده و در این وقت این فرد در خروجی منزل را قفل کرده و سگ‌ها را تشویق کرده تا به سو تکنسین‌ها حمله کنند. در حال آماده تکنسین حادثه دیده تحت نگهداری پزشکی است و واکسن هاری به او تزریق شده است. اداره حقوقی اورژانس نیز دنبال کننده شکایت از فرد خاطی است.

حمله سگها به مامور اورژانس
حمله سگ ها به تکنسین اورژانس, حمله سگها مامور اورژانس

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمله سگها به مامور اورژانس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *