جلسه توسعه بومی سازی و ساخت درون در صنایع معدنی

[ad_1]

سحر امروز جلسه توسعه بومی سازی و ساخت درون در صنایع معدنی با وجود مدیرعامل، مدیر مجتمع و معاون استفاده برداری و معاون مهندسی گهرزمین و مدیران و مسوولین بومی سازی شرکت های عظیم معدنی سرزمین شامل شرکت گل گهر، مس سرچشمه، چادرملو و همچنین شرکت های ردیف آوران، گهرروش و راشا و با میزبانی گهرزمین در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
به شرح صفحه اقتصاد، در ابتدای این جلسه محمد فلاح مدیرعامل شرکت گهرزمین ضمن خوش آمدگویی به میهمانان عنوان کرد: گفت و گو بومی سازی از با ارزش و مهم بودن فراوان بالایی برخوردار است که امیدواریم با اراده تمامی تلاشگران این عرصه به خودکفایی حداکثری ساخت قطعه‌ ها و تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی دست پیدا کنیم.
وی در ادامه، انجام بومی سازی را حتی در شرایط قیمت بالاتر الزامی فهمید و بر تداوم جلسات بومی سازی به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات تاکید نمود.
مدیرعامل گهرزمین الگو قرار دادن راهبرد صنایع پیشران در بومی سازی محصولات را مطرح کرد و حمایت صنایع معدنی از صنایع و تولیدکنندگان استان کرمان را نیز که مورد تاکید مسوولین قضایی و اجرایی استان می باشد، با با ارزش و مهم بودن فهمید.
در این جلسه، شرکت گهرزمین ضمن دعوت از شرکت های معدنی برای تامین نیازهای خود از درون سرزمین، کارها خود در گفت و گو بومی سازی قطعه‌ ها، مجموعه ها و ماشین آلات فناورانه خط‌ ها تولید را که برای اولین بار در سرزمین انجام شده بود، ارائه و آمادگی خود را برای همکاری با کلیه شرکت های معدنی و صنعتی در این خصوص اعلام نمود.
همچنین مقرر گردید به منظور هماهنگی کارها در اجرای پروژه های استراتژیک معدنی، به مخصوص پروژه بومی سازی دامپ تراک الکترومکانیکال 136 بدن به نام اولین پروژه مهم، دبیرخانه بومی سازی در شرکت گهرزمین ساختن شود و تمهیدات واجب را به عمل آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *