جزئیات عرضه سه ماشین بهمن‌موتور بدون قرعه‌کشی در بورس کالا + تاریخ عرضه


بهمن‌موتور با دریافت مجوز عرضه محصولاتش در بورس کالا، سه محصول خود را بدون قرعه‌کشی در بازار بورس کالا عرضه خواهد کرد.
به شرح صفحه اقتصاد، بهمن‌موتور بلاخره توانست مجوز عرضه محصولات خود در بورس کالا را دریافت کند.
بر پایه مجوز یاد شده سه محصول سواری این شرکت یعنی فیدلیتی پرایم تیپ یک (پنج نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) و دیگنیتی از تاریخ ۲۶ مرداد سال جاری از راه بورس کالا در دسترس متفاضیان قرار می‌گیرد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت آمده است تاریخ تحویل خودروهای یاد شده ۲۳ مهر سال جاری است.

بنابراین می‌توان این نحوه فروش بهمن‌موتور را همانند فروش فوق‌العاده در نظر گرفت (بازه تحویل ماشین در فروش فوق‌العاده ۹۰ روز کاری است). با این تفاوت که برای این طرح فروش قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود و متفاضیان باید به جای ورود به سامانه یکپارچه تخصیص ماشین از راه بورس کالا نسبت به خرید خودروهای عرضه شده اقدام کنند.

قیمت پایه محصولات بدون قرعه‌کشی بهمن‌موتور

قیمت پایه در نظر گرفته شده برای فیدلیتی تیپ ۱ (پنج نفره) ۷۵۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که به نسبت قیمت عرضه این ماشین در آخرین فروش سامانه صمت کاهش حدود ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را به خود دیده است.

فیدلیتی تیپ ۲ (هفت نفره) نیز با قیمت ۷۷۲میلیون تومان در بورس کالا قابل خریداری است. قیمت این ماشین نیز به نسبت فروش در سامانه یکپارچه افت ۸۷میلیون تومانی داشته است.

متقاضیان دیگنیتی نیز می‌توانند این ماشین را با قیمت ۸۲۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان از راه بورس کالا خربداری کنند.

این در حالی است که قیمت همین ماشین در فروش از راه سامانه صمت در تیر امسال ۹۳۵میلیون تومان بود. بنابراین دیگنیتی نیز کاهش قیمت ۱۱۳‌میلیون و ۵۰۰هزار تومانی را تجربه می‌کند. البته قیمت این خودروها با توجه به مکانیزم عرضه و تقاضا به احتمال توانا در تاریخ فروش قطعی افرایش می‌یابد.

همچنین سقف عرضه برای این خودرها در مجموع ۵۳۰دستگاه و کف اون نیز ۱۲۰دستگاه در نظر گرفته شده است. سهم فیدلیتی تیپ ۱ در سقف ۱۵۵دستگاه و در کف ۴۰دستگاه، سهم فیدلیتی تیپ ۲ نیز همانند فیدلیتی تیپ ۱ تعیین شده است.

سهم دیگنیتی در سقف زیادتر از دو محصول دیگر است و در سقف حدود ۲۲۰دستگاه و در کف همانند سایر محصولات ۴۰دستگاه اعلام شد. همچنین بهمن‌موتوری‌ می‌تواند در مجموع حدود ۷۰دستگاه مازاد بر ۵۳۰دستگاه عرضه کنند.

منبع: اکوایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *