توقف موقت اکران انفرادی با هفته‌ای سه میلیارد فروش ؛ توقف اکران فیلم های کمدی


توقف موقت اکران انفرادی با هفته‌ای سه میلیارد فروش. فیلم انفرادی در آخرین هفته نزد از توقف اکران فیلم‌های کمدی، نزدیک به 3 میلیارد فروش داشته است.

خبرگذاری ها خبر از فروش بالای فیلم های سینمایی در سینماها دادند. برخی خا میگویند فروش فیلم های کمدی بخاطر ناراحت بودن مردم است. در ادامه با جزئیات این خبر دنبال ما باشید.

توقف موقت اکران انفرادی با هفته‌ای سه میلیارد فروش

توقف پخش انفرادی

توقف پخش فیلم های کمدی
توقف پخش فیلم های کمدی

فیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی در هفته آخر نزد از محرم، 2 میلیارد و 770 میلیون تومان فروش داشت و 92هزار نفر برای تماشای اون به سینما رفته بودند. شروع ماه محرم دلیل توقف موقت اکران انفرادی با هفته‌ای سه میلیارد فروش شد.

این فیلم از هفتم اردیبهشت اکران شده و تا قبل از تعطیلی محرم، برنده شده بود 54 میلیارد و 650 میلیون تومان بفروشد. در این سه ماه، یک میلیون و 665 هزار نفر برای این فیلم بلیت خریده‌اند.


زیادتر بخوانید:


سایر کمدی‌ها فروش هفتگی قابل توجهی نداشتند و طبیعتا حذفشان چندان به جراحت سینما نخواهد بود.

فیلم بازیوو به کارگردانی امیرحسین قهرایی در هفته آخر، 348 میلیون تومان فروخت و 12هزار و 400 نفر در این هفته برایش بلیت خریده بودند. این فیلم 15 تیر اکران شده و در کل یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروش کرده است.

چند میگری گریه کنی2 به کارگردانی علی توکل‌نیا، هفته آخر 500 میلیون تومان فروخت و حدود 17هزارنفر برای تماشای اون در این هفته بلیت خریده‌اند. این فیلم اواخر اردیبهشت اکران شده و تا به حال 249هزار بلیت فروخته و فروش کلی اون هم 7 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است

سگ طناب به کارگردانی مهران احمدی در هفته آخر 415 میلیون تومان فروخت و 14هزار نفر را به سینماها کشاند. این فیلم به طور کلی از ابتدای نوروز 40 میلیارد تومان فروش کرده و 1 میلیون و 252 هزار بلیت فروخته است.

تعطیلی فیلم های کمدی در ماه محرم
تعطیلی فیلم های کمدی در ماه محرم

فروش هفته دوم تی‌تی نسبت به هفته اول، ۱۰ درصد رشد داشت. فیلم آیدا پناهنده در هفته قبل، ۱۱ هزار مخاطب داشت. با فروش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی هفته قبل، مجموع فروش تی‌تی به ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید.


زیادتر بخوانید:


علف‌زار اگرچه درجه سوم جدول فروش هفتگی را برای خود نگه داری کرده اما در این هفته به یک رکورد دست یافت.

با استقبال ۵۰ هزار نفری مخاطبان از علف‌زار طی هفته قبل، ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به گیشه این فیلم واریز شد تا مجموع فروش این فیلم به ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

این فروش سبب شد تا علف‌زار به پرمخاطب‌ترین فیلم اجتماعی سال ۱۴۰۱ تا به امروز تبدیل شود.

سینماهای سرزمین طی هفته قبل، ۴۳۵ هزار مخاطب داشت که این تعداد مخاطب، گیشه ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را رقم زدند

تصمیمی که کارساز نبود
با توجه به نیم‌بها شدن بلیت سینماها نزد از اذان مغرب، اگرچه کمی به فروش فیلم‌ها اضافه شده است اما این تصمیم برای همه فیلم‌ها کارساز نبوده و فقط برخی از اون‌ها توانسته‌اند به فروش بیشتری برسند.

بر همین پایه است که برخی مالک‌نظران معتقدند جدا از داستان قیمت بلیت باید در چینش و انتخاب فیلم‌ها هم تغییرات جدی شکل گیرد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توقف موقت اکران انفرادی با هفته‌ای سه میلیارد فروش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *