توانا ترین نسخه های شی هالک ؛ از ثور شی هالک تا شی هالک قرمز


سریال مورد صبر  شی هالک در دیزنی پلاس، قصـه جنیفر والترز را روایت خواهد کرد. اما شاید بد نباشد تا نگاهی به توانا ترین نسخه های شی هالک داشته باشیم.

تنها دو هفته تا پخش سریال شی هالک و ورود این شخصیت به دنیای سینمایی مارول مانده است. اما سوال اینجاست که این شی هالک،‌ کدام نسخه از این شخصیت خواهد بود؟ ما می‌دانیم که او جنیفر والترز است و احتمالاً از شی هالک اصلی دنیا 616 الهام خواهد گرفت.

توانا ترین نسخه های شی هالک

از ثور شی هالک تا شی هالک قرمز

شما می‌توانید فهرست توانا ترین نسخه های شی هالک را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین نسخه های شی هالک

با وجود محویت جنیفر والترز در سریال دیزنی پلاس شی هالک، همچنان کاملاً مشخص نیست این سریال از کدام کمیک های شی هالک اقتباس خواهد کرد. پس برخی دیگر از بهترین نسخه های هالک مونث نیز نظیر شی هالک قرمز، می‌توانند در این سریال وجود داشته باشند. همچنین دنیا‌های موازی مارول می‌تواند دریچه‌ای را برای نسخه‌های زیادتر این شخصیت به دنیای سینمایی مارول دوباره کند.

شی هالک زمین A

قوی ترین نسخه های شی هالک
قدرتمندترین نسخه های شی هالک

شی هالک در زمین A شباهت فراوان زیادی با شی هالک اصلی در زمین 616 مارول دارد. قدرت او تقریباً با هالک برابر است. این شخصیت شباهت فراوان زیادی با جنیفر والترز دارد تا حدی که او در شماره 21 کمیک شی هالک سال 2005، توانست هویت جنیفر والترز را جعل کند.

همچنین این شی هالک رابطه کوتاهی با جاگرنات در یکی از شگفت آور‌ترین قصـه‌های عاشقانه مارول داشت. او در نهایت به چهار حیرت انگیز کمک کرد تا شخصیت‌های زیادی را به دنیا A دوباره گردانند.

جید غول آسا (Jade Giantess)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا‌ ترین نسخه شی هالک

جید غول آسا یکی از بهترین نسخه های شی هالک است. یکی از بهترین شرورهای زن مارول  به نام مورگان لو فی، یک واقعیت را خلق می‌کند که جید غول آسا نیز بخشی از اون است. این شخصیت تمام توانایی‌های جنیفر والترز را دارد. همچنین او علاوه بر این قدرت‌ها، می‌تواند به شکل فیزیکی از حالت انسانی به حالت گامای خود تغییر شکل دهد.

این قدرتی است که جنیفر والترز اصلی نداشت. با این حال، تریلرهای سریال شی هالک علامت می‌دهند که جنیفر والترز در این سریال نیز چنین قدرتی خواهد داشت. ما در سکانس‌های گوناگون، این شخصیت‌ را در ظاهر انسانی و سپس ظاهر گاما می‌بینیم.

زیادتر بخوانید:

جنگ حسابرسی (The Reckoning War)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های هالک مونث

شی هالک زمین 6232 قدرت‌های کلی شی هالک اصلی از جمله مقاومت و استقامت فراوان بالا است. با این حال، او به سختی صدمه می‌بیند و افراد اندکی از جمله هالک قرمز توانایی مبارزه با او را دارند.

این نسخه از شی هالک برای اولین بار در شماره 3 کمیک شی هالک ظاهر شد. در این کمیک، سازمان TVA او را سال‌ها به آینده و حادثه جنگ حسابرسی فرستاد. این حادثه درحال آماده در دنیا اصلی 616 مارول در جریان است و یکی از بهترین کمیک های مارول 2022 محسوب می‌شود.

شی هالک پرایم (She-Hulk Prime)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های شی هالک

شی هالک پرایم یکی دیگر از قدرتمندترین نسخه های شی هالک است. او علاوه بر قدرت‌های عدی شی هالک، توانایی حرکت‌های فراوان بلندی را دارد. او یک بار از منهتن به جزیره رایکر جهید. همانطور که در تریلرهای سریال شی هالک دیدیم، نسخه دنیای سینمایی مارول این شخصیت نیز از چنین قدرتی برخوردار است.

شی هالک پرایم در سال 2015 و در حادثه مهم جنگ‌های پنهان از یک دنیا درحال نابودی به دنیای اصلی مارول منتقل شد. با توجه به اینکه به زودی شاهد حادثه جنگ‌های پنهان در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود، صبر مشاهده شی هالک پرایم در این فیلم دور از صبر نیست.

زیادتر بخوانید:

میسترو (The Misstro)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های شی هالک

میسترو برای الوین بار در شماره 1 کمیک She-Hulk: Sensational سال 2010 درون کمیک‌های مارول شد. او از قدرت‌های عادی شی هالک برخوردار است اما از سلاح‌هایی استفاده می‌کند که قدرت‌هایش را چندین برابر زیادتر می‌کنند. او سپر کاپیتان آمریکا، یک شمشیر آزگاردی و بخشی از لباس مرد آهنی را دنبال دارد.

این سلاح‌ها تماماً فرصت‌هایی هستند که میسترو به دست آورده است. همچنین این شخصیت از آینده آمده است و به طور کلی توانا‌تر از جنیفر والترز است.

شی هالک آلتیمیت (Ultimate She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
بهترین نسخه های شی هالک

در دنیا آلتیمیت مارول،‌ بتسی راس به جای جنیفر والترز تبدیل به شی هالک می‌شود. با اضافه شدن یک عامل ترمیم کننده همانند قدرت ولورین، شی هالک آلتیمیت عملاً تبدیل به یکی از بهترین ابرقهرمانان زن مارول در دنیای آلتیمیت 1610، و به طور کلی توانا ترین نسخه های هالک مونث در تمام دنیا‌ها می‌شود.

خودخواهی او را از نسخه زمین 616 شی هالک متمایز می‌کند. او برای ساختن نماد تجاری خود و جلب توجه زیادتر، دست به هر کاری می‌زند و این او را به چیزی تبدیل می‌کند که جنیفر هیچوقت بدین شکل نبود.

زیادتر بخوانید:

زمین 1029 (Earth-1029)

قوی ترین نسخه های شی هالک
بهترین نسخه های هالک مونث

نسخه زمین 1029 شی هالک نیز دارای همان قدرت‌های مشابه است. با این حال،‌ او در فقدان کامل اخلاق و است و این او را متمایز می‌کند. او نمونه آزمایش Weapon X بود و به سبب اخلاق فراوان ضعیفش برای این آزمایش انتخاب شد.

این نسخه از شی هالک در شماره 12 کمیک Exiles و در طی یکی از ماجراجویی‌های متعدد تیم در سراسر دنیا‌های موازی معرفی شد. او به سادگی در این دنیا با عنوان شی هالک شناخته می‌شود هرچند که مشخص نیست آیا بروس بنر در این جدول زمانی وجود دارد یا خیر.

اسکرول شی هالک (Skrull She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های شی هالک

یک نسخه از نژاد اسکرول‌ها در شماره 25 کمیک Unbelievable Gwenpool به شی هالک تبدیل می‌شود. این شخصیت تمام قدرت‌های مافوق بشری جنیفر دنیا 616 را دارد اما یک اسکرول است و توانایی تغییر شکل دارد. بدین ردیف، او یک شی هالک است که می‌تواند به هر شکلی می‌خواهد تغییر کند.

اقتباس حادثه تهاجم پنهان به نام یک سریال در دنیای سینمایی مارول، احتمال وجود چنین شخصیتی در دنیای لایو اکشن را نیز بالا می‌برد.

زیادتر بخوانید:

شالک (Shulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
قدرتمندترین نسخه های شی هالک

شی هالک دنیا 9200 یا همانطور که نامیده می‌شود، شالک، حتی از نسخه 616 شی هالک نیز توانا‌تر است. او به مهربانی یک جنگ هسته‌ای عظیم که در آینده چهره می‌دهد، تشعشعات گامای فراوان بیشتری را جاذبه کرده و تبدیل به یکی از قدرتمندترین نسخه های هالک مونث می‌شود.

این نسخه از شی هالک در خط قصـه Future Imperfect در دهه 1990 میلادی ظاهر شد.

شی هالک قرمز (Red She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های هالک مونث

بتسی راس در زمین اصلی 616، تبدیل به شی هالک شد. او تمام توانایی‌های جنیفر را به دنبال قدرت‌های عظیم دیگری در اختیار دارد. او می‌تواند انفجارهایی از انرژی ساختن کند که شدت اون می‌تواند حتی شی هالک را ناتوان کند.

شی هالک قرمز از توانایی پرواز کردن نیز برخوردار است. همچنین او پنجه‌های فراوان قدرتمندی دارد که می‌توانند پوست توانا‌ترین مخلوقات مارول نظیر هالک یا شی هالک را برش دهند. این توانایی‌ها او را فراوان قدرتمند می‌کنند و اگر بتسی راس به دنیای سینمایی مارول بازگردد، می‌توانیم صبر مشاهده شی هالک قرمز را نیز داشته باشیم.

شی هالک همیشگی (Immortal She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های شی هالک

شی هالک زمین 616، در ادامه تبدیل به شی هالک جادوانه شد که یکی از توانا ترین شخصیت های کمیک است. شی هالک عملاً همیشگی می‌شود و با دستیابی به قدرت‌هایی One Below All، می‌تواند حتی مردگان را به زندگی بازگرداند.

تمام افراد دارای انرژی گاما، پس از مرگ از در سبز رنگ عبور می‌کنند. جایی که One Below All به اون‌ها یک حرکت داده و به زندگی دوباره می‌گرداند. جنیفر نیز پس از عبور از در سبز، نه تنها به یکی از قدرتمندترین نسخه‌های خودش، بلکه به یکی از توانا‌ترین مخلوقات کیهانی مارول تبدیل شد.

زیادتر بخوانید:

هالک زمستانی (Winter Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
بهترین نسخه های هالک مونث

گارد زمستانی به زور شی هالک را نیرومند کرد تا بتواند به نسخه‌ای حتی توانا‌تر از آنچه که بود تبدیل شود و بتواند تشعشعات مرگبار گاما را تنفس کند. هالک زمستانی تعداد زیادی از سربازان قدرتمند و آموزش دیده آتلانتیس را از اعماق اقیانوس خارج آورد. اون‌ها در عمقی بودند که حتی توانا‌ترین ابرقهرمانان نیز اگر بدون تجهیزات واردش می‌شدند، بدون شک در فشار آب کشته می‌شدند.

هالک زمستانی برای اولین بار در سال 2021 و در شماره 47 کمیک انتقام جویان ظاهر شد. او به طور بالقوه یکی از توانا‌ترین نسخه‌های شی هالک در زمین 616 است و محدودیت قدرت‌های او همچنان ناشناخته است.

ثور شی هالک (Thor She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های شی هالک

این نسخه از شی هالک تمام قدرت‌های خداگونه ثور، جمله جاودانگی آزگاردیان را دارد. همچنین او از میلونیر استفاده می‌کند و تمام ویژگی‌های اون از جمله کنترل آب و هوا و احضار رعد و برق را در اختیار دارد. با وجود این پتک قدرتمند، شی هالک حتی توانایی نابودی گالاکتوس را دارد.

این نسخه از شی هالک فقط در آینده و در شماره 50 کمیک The Sensational She-Hulk آماده می‌شود.

زیادتر بخوانید:

شی هالک روح سوار (Ghost Rider She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
توانا ترین نسخه های شی هالک

شی هالک روح سوار نیز وجود کوتاهی در شماره 50 کمیک The Sensational She-Hulk دارد. او قدرت گامای شی هالک را با توانایی‌های جادویی و شیطانی روح سوار ترکیب می‌کند و تبدیل به این نسخه شگفت آور و قدرتمند می‌شود. او که توسط شیاطین تسخیر شده است، شروران را مجبور می‌کند تا تمام دردی را که به دیگران تحمیل کرده‌اند، حس کنند.

احتمالاً شی هالک روح سوار دارای توانایی‌های جادویی فراوان مخصوص‌ای است. با این حال،‌ او ترجیح می‌دهد به یک تفنگ فراوان عظیم تکیه کند که یادآور تفنگ‌هایی است که فرانک میلر در کمیک The Dark Knight Returns به بتمن داده بود.

زیادتر بخوانید:

شی هالک زامبی (Zombie She-Hulk)

قوی ترین نسخه های شی هالک
قدرتمندترین نسخه های هالک مونث

شاید در ظاهر شی هالک همیشگی قدرتمندترین نسخه این شخصیت باشد، اما شی هالک زامبی از جهات زیادی قدرت بیشتری به نسبت او دارد. جنیفر به یک ویروس زامبی در نسخه 2149 آلوده شده است که او را مجبور به تغذیه از انسان‌های دیگر کرد. توانایی او در ساختن زامبی‌های دیگر با گاز گرفتن اون‌ها، او را فراوان قدرتمند می‌کند.

او همچنین در این دنیا، هوش و شخصیت خود را نگه داری می‌کند که دلیل بد‌تر شدنش می‌شود. با وجود سریال زامبی‌های مارول به نام یکی از تاریخ انتشار سریال های جدید مارول، بعید نیست که در آینده شاهد این شخصیت در این سریال باشیم.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توانا ترین نسخه های شی هالک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول در رابطه با توانا ترین نسخه های شی هالک

توانا‌ ترین نسخه شی هالک کدام است؟

شی هالک زامبی در دنیا 2149، با وجود قدرت فراوان زیادی هوش خود را نگه داری کرده و می‌تواند افراد دیگر را به زامبی تبدیل کند و به نام توانا‌ ترین نسخه شی هالک شناخته می‌شود.

شی هالک قرمز کیست؟

بتسی راس در زمین اصلی 616، تبدیل به شی هالک شد. او با وجود تمام توانایی‌های جنیفر والترز، به قدرت‌هایی نظیر پرواز و ساختن انفجارهای انرژی دسترسی دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *