تغییری در سیاست حمایتی دولت درباره بازار اندوخته ساختن نشده است


وزیر اقتصاد اظهار داشت: تغییری در سیاست حمایتی دولت درباره بازار اندوخته ساختن نشده است، و مصوبات دولت در مورد بورس دنبال می‌شود.
به شرح صفحه اقتصاد، احسان خاندوزی در کنار نشست شورای گفت‌وگوی دولت و قسمت خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: انتشار مطالبی در مورد تغییر سیاست‌های دولت در قبال بازار اندوخته، عدم اطمینانی را ساختن کرده که باید اعلام کنم تا امروز بر پایه جلساتی که در ستاد اقتصادی دولت برگزار شده، همان چارچوب تعیین شده در بهمن 1400 دستور کار دولت است.

وزیر امور اقتصادی و ثروت افزود: وضعیت بازار اندوخته به‌گونه‌ای است که باید با همه متغیری‌های داخلی و خارجی موثر بر کل اقتصاد ایران تحلیل شود و موضع ستاد اقتصادی دولت نسبت به نیرومند بنیادی و اصولی اون قرار دارد.

ویزر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت تسلیم التهابات بازار نمی‌شود، تاکید کرد: ابلاغ بسته 10گانه بورس موثر بود و روندها ماه‌های سپس علامت داد شرایط مطلوب فرماندار شده است، اما اتفاقاتی در عرصه بین‌المللی و سیاست‌های داخلی چهره داد که مجموع اون تا حدی نااطمینانی در بازار اندوخته را ساختن کرد. ضمن این که مصوبات دولت در مورد بورس با جدیت دنبال می‌شود و مجوزی برای خروج از اون وجود ندارد.

منبع: تسنیم

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *