تحقیق‌های راهبردی زمینه‌ساز افزایش قدرت آرام جمهوری اسلامی است


مسئول سازمان بسیج گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای اصلی سازمان بسیج رسانه به شمار می‌رود در این راستا از تمامی ظرفیت‌های استفاده خواهد شد.

به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه سرزمین، عباس محمدیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان بسیج رسانه و موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار همزمان تهران در راستای منویات رتبه معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای اصلی برای مواجهه با هر نوع انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رتبه معظم رهبری بر اون تأکید دارند.
وی بیان کرد: امروز یک جنگ ترکیبی تما‌م‌‌عیار به سرزمین ما تحمیل شده است و دشمنان بر پایه برنامه‌ریزی‌های پهناور طراحی‌های عمیقی در حوزه جنگ شناختی و روانی انجام داده است.
مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم همه ظرفیت‌های نظام را برای خنثی‌کردن جنگ آرام دشمن بسیج کنیم بدون شک در این حوزه شکست خواهیم خورد و این شکست در برخی امور غیرقابل جیران خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تحقیق یکی از خلأهای موجود به مخصوص در حوزه فرهنگی است و برای ارتقای زیرساخت‌های قدرت آرام سرزمین باید به حوزه تحقیق به شکل مخصوص توجه کنیم.

هم‌افزایی بین نیروها تنها راه مواجهه با فشار حداکثری دشمنان است

عابد اکبری، مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار همزمان تهران نیز در این جلسه اظهار کرد: جلسه امروز ما درباره شروع دوره نوینی از همکاری‌ها بین این موسسه و سازمان بسیج رسانه بود.
وی بیان کرد: در موسسه ابرار اعتقادی داریم در برابر فشار حداکثری که از جانب نظام سلطه به ارکان نظام ما درون می‌شود یک راه زیادتر وجود ندارد و اون هم‌افزایی حداکثری است.
اکبری تصریح کرد: اگر نتوانیم نیروهایی که داریم در سرزمین به شکل هم‌افزایانه در کنار همدیگر قرار بدیم و تلاش کنیم نمی‌توانیم در برابر این فشار حداکثری مقاومت بکنیم.
وی خاطرنشان کرد: ساختن پیوند بین دستگاه‌های مختلف و نهادهای مختلف که در راستای موضوعات مشترک کوشش می‌کنند می‌تواند هم‌افزایی را شکل داده و اون را نیرومند می‌کند.
مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار همزمان تهران گفت: این موسسه با توجه به اینکه به شکل تخصصی در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی کوشش می‌کند نقش موثری در ارائه عکس از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و موضوعات محوری انقلاب اسلامی دارد.
وی ادامه داد: بسیج رسانه با توجه به ظرفیت عظیمی که در حوزه رسانه و همچنین ارتباط تنگاتنگی که با رسانه‌های داخلی دارد، می‌تواند از نفوذ در فضای رسانه‌ای سرزمین تحول‌آفرین باشد.
اکبری اظهار کرد: بدون شک این دو نهاد با استفاده از ظرفیت‌های بالای خود می‌توانند عکس حقیقی از انقلاب اسلامی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی را چه در درون و چه در خارج از سرزمین در راستای فرمایش رتبه معظم رهبری و در قطعه جهاد تبیین و تشریح کنند.
وی با نشانه به تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب توسط سازمان بسیج رسانه متذکر شد: می‌توانیم سیاست‌های نظام سلطه در راستای ایران‌هراسی‌ و اسلام‌هراسی را خنثی کنیم و با توجه به فضای فراوان خوب و زبر دست که در سازمان بسیج رسانه وجود دارد این هم‌افزایی می‌تواند هم در درون و هم در خارج از سرزمین شکل بگیرد و خیرات و برکات فراوان زیادی برای سرزمین داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *