تاریخ پخش سریال Cars On The Road دیزنی پلاس + [تریلر]

[ad_1]

تاریخ پخش سریال Cars On The Road دیزنی پلاس مشخص شد. همزمان با اعلام تاریخ پخش این سریال، تریلری از این فیلم منتشر شد. با تریلر این سریال دنبال ما باشید.

دیزنی و پیکسار با انتشار اولین تریلر رسمی سریال ماشین‌ها در جاده (Cars On The Road) اعلام کردند که اسپین‌آف فیلم‌های ماشین‌ها مهیا پخش است.

تاریخ پخش سریال Cars On The Road دیزنی پلاس

ویدیو سریال ماشین ها

تریلر سریال Cars On The Road
تریلر سریال Cars On The Road

ماشین‌ها یک پویانمایی کامپیوتر‌ای در ژانر کمدی ورزشی است که توسط استودیوی پویانمایی پیکسار ساخته شده و والت دیزنی اون را منتشر کرده‌است. جان لستر کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده دارد.


زیادتر بخوانید:


انیمیشن ماشین‌ها در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن و برنده جایزه آنی و گلدن گلوب بهترین انیمیشن شد. در سال ۲۰۰۸، انستیتوی فیلم آمریکایی، این انیمیشن را در لیست ۱۰ فیلم پویانمایی برتر قرار داد.

کوتاه قصـه فیلم

قطعه اول

اولین تریلر رسمی سریال ماشین‌ها در جاده
اولین تریلر رسمی سریال ماشین‌ها در جاده

لایتینگ مک‌ کوئین ماشین مسابقه ‌ای خوش‌ عکس همیشه برای برنده شدن مسابقه می دهد.


زیادتر بخوانید:


مک‌ کوئین در راه رسیدن به محل مسابقات قهرمانی جام پیستون در کالیفرنیا برای مسابقه دادن با دو رقیب دیرینه، به طور غیر منتظره خود را در جاده ۶۶ شهر رادیاتور اسپرینگ می‌یابد و با شخصیت‌های این شهر دوست می شود و می فهمد که زندگی همانند یک مسافرت است نه خط آخر و …

قطعه دوم

زمان‌ها از آخرین باری که لایتنینگ مک کوئین در مسابقه برنده شده بود خود را به نام سلطان جاده‌ها مطرح کند می‌گذرد.

او حالا خوشحال از بی‌رقیب بودنش است تصمیم دارد تا مدتی را به استراحت و تعمیر فنی خود بپردازد اما رقیب کهنه و کهنه کار ایتالیایی او به نام فرانچسکو برنولی منظور شرکت در یک گراند پریکس جهانی را به لایتنینگ مک کوئین می‌دهد و اعلام هم می‌کند که خودش، قهرمان بی‌رقیب این مسابقات خواهد بود.

لایتنینگ مک کوئین که سرش برای مسابقات و کل کل کردن با ماشین‌های دیگر درد می‌کند به دنبال دوست نزدیک خود یعنی ماتر مهیا می‌شوند تا به این گراند پریکس که قرار است در شهرهای توکیو، پورتو کورسا و لندن برگزار شود ، قدم بگذارند.

قطعه سوم

تیزر سریال ماشین ها
ویدیو سریال ماشین ها

لایتنینگ مک کوئین به دنبال رفقای کهنه در حال مسابقه است که یک ماشین مسابقه مشکی ناشناخته به نام جکسون استورم از نسل جدیدی از خودروهای مسابقه از راه می‌رسد و از اون‌ها جلو می‌زند.


زیادتر بخوانید:


حالا ماشین‌های مسابقه کهنه در برابر این ماشین‌های پیشرفته و مدرن ناچار به بازنشستگی می‌شوند.

اما مک کوئین، کروز رامیرز که تا نزد از اون قرار بود استاد مک کوئین باشد را به جای خود به آخرین مرحله رقابت ها در برابر جکسون استورم می فرستد و هدایت او را بر وظیفه می گیرد تا در این مرحله نیز برنده میدان باشند.

تاریخ پخش سریال Cars On The Road دیزنی پلاس

این سریال اسپین‌آفی برای مجموعه فیلم‌های محبوب ماشین‌ها است که در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ اکران شدند و دوران زبر دست لایتنینگ مک‌کویین با صداپیشگی اوون ویلسون و بهترین دوستش با صداپیشگی لری مرد کابلی در یک مسافرت جاده‌ای را دنبال می‌کند.

دیزنی دسامبر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که این سریال را تولید خواهد کرد. ژوئن سال قبل شرح شد که شخصیت‌هایی از فیلم‌های هواپیماها (Planes) که اسپین‌آفی برای ماشین‌ها است، در سریال ظاهر خواهند شد.

سریال ماشین‌ها در جاده ۸ سپتامبر از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش سریال Cars On The Road دیزنی پلاس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *