تاریخ اکران فیلم سینمایی Bullet Train (2022) + [تریلر]

[ad_1]

 تاریخ اکران فیلم سینمایی Bullet Train (2022) مشخص شد. همزمان با انتشار اولین تریلر از این فیلم رهیجان انگیز تاریخ اکران اون در سینماها مشخص شد.

فیلم سینمایی Bullet Train (2022) یک فیلم شور انگیز و اکشن با بازی برد پیت است. در ادامه با تریلر این فیلم جذاب دنبال ما باشید.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Bullet Train (2022)

تاریخ اکران فیلم قطار سریع السیر

تریلر فیلم Bullet Train (2022)
تریلر فیلم Bullet Train (2022)

قطار سریع‌السیر یک فیلم سینمایی رو به اکران آمریکایی-ژاپنی در ژانر اکشن کمدی به کارگردانی دیوید لیچ که در سال ۲۰۲۲ است. فیلم‌نامه این فیلم توسط زاک اولکویچ بر پایه رمانی از کوتارو ایساکا به رشته تحریر درآمده است.


زیادتر بخوانید:


این فیلم که فیلمنامه اون توسط زک اولکویچ و با نظارت لیچ براساس کتابی ژاپنی نوشته شده، قصـه گروهی از آدمکش ها با انگیزه‌های متفاوت در یک قطار در توکیو را روایت میکند.

قصـه این فیلم از این قرار است که پنج آدمکش زبر دست در یک قطار شینکانسن ژاپنی همدیگر را می‌یابند و می‌فهمند که مأموریت هر یک مربوط به مأموریت چهار نفر دیگر است.

  • کارگردان: دیوید لیچ
  • تهیه‌کننده: آنتوان فوکوآ، دیوید لیچ، کلی مک‌کورمیک، کت سامیک
  • فیلمنامه‌نویس: زاک اولکویچ
  • بازیگران: برد پیت، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا، بد بانی، ساندرا بولاک
  • شرکت تولید: کلمبیا پیکچرز، ۸۷نورث پروداکشنز
  • توزیع‌کننده: سونی پیکچرز اینترتینمنت
  • سرزمین: ایالات متحده آمریکا، ژاپن
  • زبان: انگلیسی

تریلر فیلم قطار سریع السیر

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم سینمایی Bullet Train (2022) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *