تاریخ انتشار انیمه More than a married couple, but not lovers + [بازیگران]

[ad_1]

به تازگی تاریخ انتشار More than a married couple, but not lovers دنبال با بازیگران اون مشخص شده است. در این نوشتار به جزئیات اخبار این انیمه می‌پردازیم.

دنبال با تاریخ انتشار این انیمه، بازیگران More than a married couple, but not lovers نیز مشخص شده‌اند. شما می‌توانید تاریخ انتشار و لیست بازیگران را در ادامه این نوشتار دید کنید.

تاریخ انتشار انیمه More than a married couple, but not lovers

دنبال با بازیگران اون

تاریخ انتشار انیمه More than a married couple, but not lovers
تاریخ انتشار انیمه More than a married couple, but not lovers, تاریخ انتشار More than a married couple, but not lovers, بازیگران More than a married couple, but not lovers

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی اقتباسی از مانگای بیش از یک زوج متاهل، اما نه عاشق، نوشته یوکی کانامارو، روز دوشنبه بازیگران اصلی، هنرمندان آهنگ تم و یک عکس کلیدی را آشکار کرد. تاریخ انتشار این انیمه در اکتبر 2022 خواهد بود.

بازیگران این انیمه:

  • آکاری واتانابه: سائوری اونیشی
  • جیرو یاکوین: سیچیرو یاماتا
  • نشانک ساکورازاکا: ساکی میاشیتا
  • مینامی تنجین: توشیکی ماسودا

خواننده محبوب، Liyuu تم آغازین این انیمه با نام “عشق احمقانه واقعی” را اجرا خواهد کرد و Nowlu تم پایانی “Stuck on you” را می‌خواند. جونیچی یاماموتو در استودیو Mother با کارگردانی تاکائو کاتو هدایت این انیمیشن را بر وظیفه خواهد داشت. ناروهیسا آراکاوا آهنگسازی این انیمه را بر وظیفه دارد و چیزورو کوبایاشی طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار انیمه More than a married couple, but not lovers سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *