تاریخ انتشار انیمه جدید The Dangers in My Heart + [عکس]


با توجه به اخبار جدید، مانگا The Dangers in My Heart یک انیمه تلویزیونی دریافت خواهد کرد. در این نوشتار به جزئیات انیمه The Dangers in My Heart می‌پردازیم.

Avex Pictures یک وب‌سایت رسمی را برای اقتباس تلویزیونی از مانگا Boku no Kokoro no Yabai Yatsu (خطرات در قلب من) نوریو ساکورای افتتاح کرد. با توجه به خبر تاریخ انتشار انیمه The Dangers in My Heart ، این انیمه قرار است در سال 2023 نمایش داده شود. ساکورای تصویری را به مناسبت این اعلامیه پست کرد.

تاریخ انتشار انیمه جدید The Dangers in My Heart

اقتباس جدید مانگا The Dangers In My Heart

تاریخ انتشار انیمه جدید The Dangers in My Heart
تاریخ انتشار انیمه جدید The Dangers in My Heart, مانگا The Dangers in My Heart, انیمه The Dangers in My Heart, مانگا Boku no Kokoro no Yabai Yatsu, تاریخ انتشار انیمه The Dangers in My Heart

ساکورای در مارس 2018 شروع به انتشار این مانگای کمدی Slice Of Life در Weekly Shounen Champion کرد و سپس اون را به Champion Cross در آوریل و سپس در Manga Cross در جولای همان سال منتقل کرد. آکیتا شوتن جلد ششم این مانگا را در 7 ژانویه عرضه کرد و جلد هفتم قرار است در 8 آگوست منتشر شود.

Seven Seas Entertainment در دسامبر 2020 مجوز مانگا برای ترجمه به زبان انگلیسی صادر شد و جلد چهارم اون در 26 آوریل منتشر کرد. جلد پنجم قرار است در 4 اکتبر ارسال شود.

کیوتارو ایچیکاوا ممکن است مانند یک علم‌آموز عادی دبیرستان شما باشد، اما در قلبش رویای کشتن را در سر می‌پروراند. بنابراین، جای تعجب نیست که کسی که او زیادتر از همه می‌خواهد بکشد، هیچ وقت از ذهنش دور نیست: آنا یامادا.

او که به تنهایی در کتابداری مدرسه مورد علاقه‌اش مطالعه می‌کند، ناخواسته شروع به قرار ملاقات با یامادا می‌کند که مخفیانه می‌آید تا آب نبات‌ها و شیرینی‌های مورد علاقه‌اش را بخورد. از راه تعامل آنها، ایچیکاوا متوجه می‌شود که یامادا چقدر مهربان است، و همیشه او را حمایت می‌کند. در همین حال، خود یامادا به سبب واکنش‌های با عجله ایچیکاوا، بی‌وقفه او را اذیت می‌کند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار انیمه جدید The Dangers in My Heart سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *