بیمه تعاون، دنبال کودکان و نوجوانان


شرکت بیمه تعاون در راستای توسعه فرهنگ بیمه و لزوم آگاهی خانواده ها و فرزندان آنها، کوشش هایی را انجام داده که در این مطلب به اون پرداخته می شود.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بیمه تعاون، شرکت بیمه تعاون در راستای توسعه فرهنگ بیمه و لزوم آگاهی خانواده ها و فرزندان آنها، کوشش هایی را انجام داده است که بنا داریم در این مطلب اون را تشریح کنیم.
انتشار کتابهای آموزشی مخصوص کودکان
این شرکت 14 سری کتاب کودک با نام «سرزمین نخودی ها» منتشر کرد که ضمن آموزش انواع بیمه ها به شکل داستانی و مصور برای کودکان، خانواده ها را نیز با تمامی خدمات بیمه ای به تفصیل دوست می کند.
این اقدام شرکت بیمه تعاون منطبق بر سند چشم انداز صنعت بیمه و در راه توسعه فرهنگ بیمه در بین جامعه بوده و نکته این اقدام فرهنگی، مورد تایید واقع شدن این کتابها و اخذ رتبه مناسب به لحاظ محتوایی و موضوعی از سوی سازمان تحقیق و برنامه ریزی آموزشی و درج در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب برای عرضه در مراکز آموزشی کودکان در مقطع ابتدایی است.
ناظر جشنواره فرهنگی‌هنری کودکان
بیمه تعاون همچنین در راستای وظیفه اجتماعی و ساختن انگیزه کوشش‌ در دوران خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان، ناظر جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره؛ کودکان و دوران کرونایی» شد.
این جشنواره با هدف برداشتن قدمی موثر برای بهبود سبک زندگی، ساختن انگیزه کوشش‌ در دوران خانه‌نشینی و قرنطینه و پیشگیری از افسردگی و انزوا طلبی اعضای جامعه به مخصوص کودکان و نوجوانان و نیز اثرگذاری در فرایند رشد، هویت‌پذیری و اجتماعی شدن کودکان و نوجوانان در چهار رشته عکاسی، نقاشی، شعر و قصـه کوتاه برگزار شد.
اهداء دفتر مدرسه به علم‌آموزان مناطق محروم
این شرکت، با همکاری رسانه همدان پیام و کانون فرهنگی مردمی ملایر، نسبت به اهداء دفتر مدرسه به علم‌آموزان محروم استان سیستان و بلوچستان برای شروع سال تحصیلی 1400 اقدام کرد.
نواختن «زنگ بیمه» در مدارس
با توجه به آنکه آینده روشن کودکان در گرو اندوخته گذاری والدین در عرصه بیمه است و باید با استفاده از تمامی امکانات و رسانه ها برای تعمیم فرهنگ بیمه و معرفی ظرفیت های این صنعت استفاده شود، شرکت بیمه تعاون نیز به منظور فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه و انجام رسالت اجتماعی، نسبت به برگزاری مراسم «زنگ بیمه» در مدارس شهر تبریز اقدام کرد.
شایان ذکر است که «زنگ بیمه» در صدد است تا با ساده سازی مفاهیم بیمه ای برای علم آموزان، ضمن تداوم برنامه های آموزشی و فرهنگی، ضریب نفوذ بیمه را نیز در سرزمین افزایش داده و موجبات گسترش فرهنگ بیمه در بین خانواده ها شود، بر این پایه، شرکت بیمه تعاون هر ساله در این حادثه فرهنگ مدار وجود فعالانه ایفا می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *