بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن + [عکس]


از رنگارنگ گرفته تا درخشنده، افراد شرور شونن لباس‌های مختلف ویژه زیادی می‌پوشند. با فیگار بمانید تا با بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن دوست شوید.

ممکن است قهرمانان انیمه شیک فراوانی در انیمه‌های مختلف وجود داشته باشد، اما شرورهای شیک نیز به همان اندازه، اگر نه زیادتر، وجود دارد. در بین بسیاری از شخصیت های انیمه، تفاوت کمی بین سبک‌های قهرمانان و شرورها وجود دارد. در حالی که به نظر می‌رسد قهرمانان سبکی دارند که لباس‌های شگفت آور و نا آشنا و رنگهای فراوان روشن می‌پوشند ، شرورهای انیمه به لباس‌های ساده‌تر و رنگ‌های کسل‌کننده تمایل دارند.

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

شرور های خوش لباس

شما می‌توانید فهرست بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

یک مثال تانجیرو از Demon Slayer است که یک هائوری سبز و سیاه پوشیده است. در همین حال، شرور این نمایش، Muzan Kibutsuji، یک کت و شلوار ساده سیاه دارد. در حالی که برخی از افراد شرور به دنبال لباس‌های ساده می‌روند ، با این حال ، برخی دیگر می‌توانند کمی شگفت آور‌تر نزد بروند. هر شرور توانایی و سبک ویژه خود را دارد. پس اگر می‌خواهید با برترین لباس شرورها در انیمه های شونن دوست شوید، در این نوشتار با ما دنبال باشید تا به معرفی جذاب ترین لباس شرورها در انیمه های شونن بپردازیم.

Light Yagami

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Light Yagami از Death Note یکی از معدود قهرمان‌های انیمه است که همچنین یک شرور است. لایت یک علم آموز ساده دبیرستانی (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) است که با نوشتن یک نام در یادداشت مرگ خود، توانایی وحشتناکی برای کشتن هر کسی را به دست می‌آورد. در حالی که در ابتدا لایت نیت خوبی داشت و فقط می‌خواست مجرمان را از بین ببرد، در ادامه انیمه او به شخصی بی‌مهربانی تبدیل می‌شود.

در حالی که لایت دقیقاً یک لباس جذاب یا منحصر به فرد ندارد، اما او با سبکی منحصر به فرد ظاهر می‌شود. لایت یک لباس مدرسه ساده با پیراهن سفید، زوج شده با شلوار قهوه‌ای و یک ژاکت کت قهوه‌ای دارد. لابت ممکن است بیش از حد برجسته نباشد، اما لباس او قطعاً یکی از جذاب ترین لباس شرورها در انیمه های شونن است.

Orochimaru

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Orochimaru یکی از اولین آنتاگونیست‌های اصلی در ناروتو (بهترین شرورهای ناروتو) است. اوروچیمارو یک شینوبی می‌باشد که با مارها دنبال است و ظاهری همانند یک مار دارد، از جمله ساختار شکل و پوست سفید مار همانند و چشم‌های تیز همانند مار. اوروچیمارو تصمیم گرفت میزبان جدیدی پیدا کند و این پتانسیل را در ساسکه، هم در بدن و هم در تاریکی بالقوه وی می‌بیند.

هنگامی که بینندگان برای اولین بار با اوروچیکارو دوست می‌شوند، او یک لباس ساده برنزه و خاکستری همانند با طناب‌های عظیم بنفش در پشت خود می‌پوشد. در ادامه این انیمه، اوروچیمارو به آکاتسوکی می‌پیوندد و با یک الگوی ابر قرمز به یک لباس سیاه نمادین تغییر می‌کند. آنچه دلیل می شود اوروچیمارو از بقیه متمایز شود، ظاهر ترکیبی انسانی/مار همانند اوست.

Envy

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

حسادت احتمالاً یکی از وحشی‌ترین و ارعاب‌ترین دشمنان در Fullmetal Alchemist می‌باشد. حسادت نوعی شرور است که هیچ گونه پشیمانی در مورد اینکه او به چه کسی صدمه می‌زند ندارد. حسادت به راحتی یکی از بی‌رحمانه‌ترین شرورهای انیمه در این فهرست است. اما او همچنین سلیقه بی‌نظیری در لباس‌های خود دارد.

حسادت در زیادتر انیمه یک کراپ‌تاپ مشکی، شلوارک کوتاه و یک پیشانی طناب قرمز بر بدن دارد.در حالی که او لزوماً هیچ کفش قابل شناسایی را نمی‌پوشد، او مجموعه‌ای از کفش‌های منحصر به فرد را که تا ساق او می‌آید، می‌پوشد. حتی اگر لباس حسادت دقیقاً منحصر به فرد نباشد، قطعاً منحصر به فرد است.

Sensui

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Sensui از یو یو هاکوشو یک کارآگاه روح گذشته بود که چند سال پس از فرستادن به مأموریتی که زخمی شد و او را به خوبی تغییر داد، وظایف خود را ترک کرد. او یکی از معدود شرورهایی بود که در واقع شخصیت اصلی یوسوکه را کشت. زمانی صحبت از لباس اصلی Sensui می‌شود، کمی در سو ساده است. او یک مجموعه ساده از پیراهن آستین بلند سیاه و شلوار سیاه را می‌پوشد.

زمانی سنسی به تمام قدرت خود می‌رسد، لباس او به مجموعه آبی زره همانند تغییر می‌کند. هنگامی که سنسی فراتر از پتانسیل‌های خود است، لباس او مجدد تغییر می‌کند. این لباس جدید همانند یک کت و شلوار زرهی زرد به نظر می‌رسد. Sensui به راحتی یکی از خوش لباس ترین شرورها در انیمه های شونن است.

Beerus

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Beerus خدای تخریب در Dragon Ball Super است و دارای یکی از منحصر به فرد ترین لباس‌های این انیمه محبوب می‌باشد. Beerus ممکن است در ابتدا شرور این انیمه باشد و به روش‌های خودش، او هنوز هم یک شرور است. Beerus برای اولین بار زمانی نیمی از یک سیاره را به دلیل اینکه غذای آنها فراوان چرب بود از بین می‌برد، به مخاطبان معرفی می‌شود.

Beerus مانند یک خدای به سبک مصری است و لباس او به این دید می‌افزاید. لباس Beerus بدون پیراهن با یک قطعه شانه یقه همانند و شلوار گشاد است که در مچ پا باریک می‌شود. اگر این شخصیت در دنیای واقعی یک خدا بود، بشریت وابسته دردسر بزرگی خواهد شد. Beerus دارای یکی از برترین لباس شرورها در انیمه های شونن می‌باشد.

Shigaraki

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Shigaraki از My Hero Academia یک شرور محبوب است که طرفداران اون را می‌شناسند و دوست دارند. وی برای اولین بار در وقت حمله به USJ به مخاطبان معرفی شد و قطعاً نشان زیادی روی قصـه این انیمه گذاشت. شیگاراکی یک شرور با یک ذهنیت کودکانه است، به این معنی که او نبردهایی را در سر خود بازی می‌کند که گویی این یک بازی ویدیویی است و با متحدین خود به نام یک ابزار رفتار می‌کند. به نظر می‌رسد که اولین لباس شیگاراکی یکی از محبوب‌ترین لباس‌های او است.

لباس شیگاراکی فراوان بی‌نظیر نیست، زیرا او فقط یک پیراهن سیاه و شلوار جین سیاه دارد. آنچه لباس او را نمادین می‌کند، دست‌هایی است که او در قطعه بالایی بدن خود دارد. مخاطبان در طول انیمه می‌آموزند که این دست‌های بد دست‌های خانواده متوفی شیگاراکی است که او زمانی که توانایی خود را بدست آورد به طور تصادفی می‌کشد.

Isaac

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن, بهترین لباس شرور در انیمه های شونن

Isaac از انیمه Netflix Castlevania استاد Forge است که از در کنار دراکولا جنگیده است. مخاطبان در مورد قبل آیزاک می‌آموزند و برای چی او می‌خواست بشریت را با ارتش دراکولا از بین ببرد. آیزاک زمانی یک برده بود و به دلیل تمایل به خواندن تنبیه می‌شد تا به استادش کمک کند.

آیزاک با پوشیدن یک کت و شلوار از زره‌های سیاه که دارای سبکی فانتزی است به طرفداران معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که او از سبک دراکولا نیز کمی تقلید می‌کند. در ادامه انیمه ، لباس آیزاک یک سبک سنتی عربی یا هندو به خود می‌گیرد. رنگ‌های لباس آیزاک نیز از رنگ سیاه و قرمز به آبی و زرد تغییر می‌کند.

Naraku

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن, خوش لباس ترین شرورها در انیمه های شونن

ناراکو پادشاه شیطانی اینویاشا است. او طیف پهناور‌ای از حملات و توانایی‌ها را دارد که شخصیت‌های اینویاشا را به راحتی شکست می‌دهد. این امر به مخصوص در این واقعیت مشهود است که ناراکو تا قطعه 165 شکست خورده است. ناراکو در طول انیمه طیف پهناور‌ای از لباس‌ها را دارد. اما یکی از لباس‌های منحصر به فرد او زره کامل او است.

این زره دارای طیف پهناور‌ای از سنبله‌ها و قطعه‌ ها زره است که شباهتی به استخوان دارد. قسمتی از لباس او به سبک کیمونو با یک رنگ آبی، بنفش و رنگ سفید است. این لباس ناراکو قطعاً طرحی ارعاب‌کننده است که می‌تواند بسیاری را بترساند.

Lelouch

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن, جذاب ترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Lelouch از Code Geass نمونه دیگری است که شخصیت اصلی یک انیمه به یک شرور تبدیل می‌شود. در ابتدای این انیمه، Lelouch قدرت کنترل کارها افراد را برای زمان کوتاهی با دید کردن به آنها در چشم و فعال کردن توانایی GEASS خود به دست می‌آورد. در ابتدا، Lelouch عضو یک شورش است که به دنبال آخر دادن به دیکتاتوری می‌باشد که بر سرزمین آنها فرماندار است.

لباس نمادین Lelouch شامل یک کت و شلوار مشکی با یقه بلند است که تا موی او می‌رود. این لباس همچنین از یک کلاه ایمنی تشکیل شده است که چشم چپ اون می‌تواند زمانی که او می‌خواهد از توانایی خود استفاده کند دوباره شود. هنگامی که للووش کلاه ایمنی نمادین خود را نپوشیده است، یک ماسک ساده دارد که بینی و دهان خود را می‌پوشاند.

Doma

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن, برترین لباس شرورها در انیمه های شونن

دوما احتمالاً منحصر به فرد‌ترین شیطان در انیمه شیطان کش است. هواداران در ابتدا در فینال دوره 2 با او دوست می‌شوند. هواداران می‌آموزند که دوما نه تنها Upper Moon 6 بود، بلکه او همچنین کسی فردی است که داکی و گیاتارو را به شیاطین تبدیل کرد. با پیشرفت این انیمه، دوما به Upper Moon 2 می‌شود و تاکنون یکی از توانا‌ترین شیاطین این انیمه است.

دوما دارای لباس سنتی ژاپنی با لباس قرمز روشن و باد بزن زرد است که از اون به نام یک سلاح استفاده می‌کند. سبک لباس دوما از یک خدای قدیمی ژاپنی تقلید می‌کند، که با توجه به اینکه دوما به نام خدایی برای مردم عمل می‌کند، کاملا منطقی است. دوما از سبک قدیمی اما فراوان خوشگل برخوردار می‌باشد. دوما دارای بهترین لباس شرور در انیمه های شونن است.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول در رابطه با بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

برترین لباس شرور در انیمه های شونن برای چه شخصیتی است؟

دوما که دارای لباس سنتی ژاپنی با لباس قرمز روشن و باد بزن زرد است، دارای بهترین لباس شرور در انیمه های شونن می‌باشد.

شخصیت Beerus کاراکتر چه انیمه‌ای است؟

این شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی یکی از کاراکترهای انیمه Dragon Ball Super است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *