بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه های محبوب + [عکس]


به تازگی طرفداران انیمه از شخصیت‌های نیمه انسان در انیمه سیر نمی‌شوند. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه دوست شوید.

آرک هزار ساله Bleach در پاییز 2022 پخش خواهد شد و آخرین دوره Attack On Titan قرار است در سال 2023 پخش شود. طرفداران انیمه شیفته مفهوم و پویایی منحصر به فرد این دو انیمه هستند. شخصیت‌هایی همانند ایچیگو و ارن یگر به دلیل ویژگی‌های عرفانی خود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اما یکی از ویژگی‌هایی که زیادتر محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه دارند، نیمه انسانی بودن آنهاست.

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

از کانکی تا زیرو تو

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

استفاده از شخصیت‌های نیمه انسان در انیمه چیز جدیدی نیست. اما با افزایش محبوبیت انیمه‌هایی که این شخصیت‌های را دارند، این شخصیت‌ها محبوبیت زیادی در بین بینندگان به دست آورده‌اند.

در اینستاگرام بخوانید:

از شیاطین، بیگانگان، خون آشام‌ها و حتی خدایان، این شخصیت‌های نیمه انسان در انیمه‌های مورد علاقه طرفداران هستند. پس اگر می‌خواهید با برترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه دوست شوید، در این نوشتار با ما دنبال باشید تا به معرفی بهترین کاراکتر های نیمه انسان در انیمه بپردازیم.

Zero Two

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

Zero Two دوتاگونیست انیمه Darling In The Franxx است. مردم از دوران کودکی همیشه او را به نام یک هیولا می‌شناختند. او یک انسان-کلاسو است که او را به نوعی بیگانه تبدیل می‌کند. شاخ‌های قرمز و خونی کلاکسوسور به وضوح نیمه انسانی او را علامت می‌دهد. او با هیرو، شخصیت اصلی قصـه شریک شد و شروع به خلبانی با او کرد. این دو به زودی عواطف عاشقانه‌ای نسبت به یکدیگر پیدا کردند.

Zero Two در دوران کودکی خود همانند یک حیوان وحشی رفتار می‌کرد. او در نتیجه بدرفتاری با او با دیدی بدبینانه عظیم شد. Zero Two مجذوب تبدیل شدن به یک انسان و ملاقات با پسری است که از دوران کودکی خود به یاد می‌آورد که مشخص می‌شود که هیرو اون پسر است.

Clare

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

کلر چهل و هفتمین کلیمور زن در نسل 150 است. در این دنیا هیبریدهای Human-Yoma سرشناس به Claymores کل دنیا را در بر گرفته‌اند. از سوی دیگر، کلر، تنها کلیموری می‌باشد که با استفاده از گوشت کلیمور دگرگون شده است و تنها یک چهارم او را خون یوما می‌سازد. کلر داوطلب شد تا دوره آموزشی را برای تبدیل شدن به یک کلیمور طی کند. با این حال، او در نتیجه آزمایش تغییر او با استفاده از خون کلیمور ناتوان شد. او همچنین قبل سختی داشت که توسط یوما مورد اذیت و اذیت و بدرفتاری قرار گرفته بود. با وجود همه چیز، کلر به نام یک جنگجوی وحشی و یکی از اولین مخلوقات نیمه بیدار ظاهر می‌شود.

در دهه 2000، کلیمور به نام داستانی برجسته شد که در اون اکثریت نیروی رزمی اون زن بودند. در حالی که تقریباً تمام انیمه‌های شونن در اون تاریخ دارای شخصیت‌های زن (بهترین انیمه های شونن با قهرمان زن) بودند که به نبردها و خط‌ ها کلی قصـه کمک می‌کردند، تعداد کمی از اون‌ها همانند کلیمور نقش اصلی را به وظیفه داشتند. وجود کلر در فهرست برترین کاراکتر های نیمه انسان در انیمه یک اولویت برای ما بود.

Future Trunks

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

Trunks در آینده پسر Vegeta و Bulma، یکی از بهترین زوج‌های انیمه شونن جامپ است. او در یک واقعیت جایگزین در آینده زندگی می‌کند و همانند ترانکس، یک دورگه سایان-انسان می‌باشد، حتی اگر زندگی آنها فراوان متفاوت باشد. همچنین ترانکس در آینده یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های انیمه Dragon Ball Z است.

گوهان در آینده، بزرگترین فرزند هیبریدی انسان-سایان گوکو و چی چی، ترانکس در آینده را آموزش می‌دهد. ترانکس در آینده، برخلاف بچه ترانکس، با توجه به شرایط خط زمانی خود محتاط، جدی، مودب و خوش اخلاق است. او یکی از تنها سه بازمانده از حمله زاماسو می‌باشد و آرک او حول اساس تلاش‌های او برای نجات همه می‌چرخد.

Youko Shiragami

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

یوکو شیرگامی یک علم آموز دبیرستانی (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) است که به شرط پنهان نگه داشتن هویت واقعی خود در یک مدرسه انسانی تحصیل می‌کند. او یک دورگه انسان و یک خون آشام سرشناس به نام Dhampirs می‌باشد و قهرمان اصلی این انیمه است.

او همانند یک خون آشام دارای دندان‌های نیش بلند و بال‌های عظیم است. یوکو می‌تواند بال‌های خود را پنهان کند، اما نه نیش را خیر. در نتیجه، او از آشکار کردن دندان‌هایش به کسی خودداری می‌کند. زمانی او در یک کلاس خالی بال‌هایش را دوباره کرد، همکلاسی‌اش آساهی کورومین راز او را کشف کرد. اما به جای افشای این راز، او به یوکو کمک می‌کند تا در طول دو سال دبیرستان اون را پنهان کند.

Shinichi Izumi

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

شینیچی ایزومی، شخصیت اصلی انیمه Parasyte، یک هیبرید واقعی نیست، بلکه به اشتباه به یک نیمه انگل تبدیل می‌شود. دست راست ایزومی پس از ابتلا به انگلی به نام میگی جایگزین می‌شود. این آمیختگی به طور قابل توجهی بر شخصیت ایزومی نشان می‌گذارد، زیرا او شروع به فکر کردن همانند یک انگل می‌کند و ظرفیت خود را برای همدردی و درد و قلب از دست می‌دهد.

زمانی Parasytes (بیگانگان کرم همانند) به زمین حمله میکنند و انسان ها را به نام میزبان خود در اختیار میگیرند، یکی از آنها شکست میخورد و در نهایت دست راست Izumi Shinichi را تصاحب میکند.حال او مجبور است در زندگی روزمره خود با این انگل‌ها مواجهه کند در حالی که ترجیح میدهد زندگی عادی داشته باشد.

میگی ایزومی را گاز گرفت تا مغز او را به طور کامل تصاحب کند، اما ایزومی یک کابل را دور بازوی خود بست و سد از پیشرفت زیادتر اون شد. این دو در طول تاریخ پیوند خاصی را ساختن می‌کنند و یاد می‌گیرند که با هم زندگی کنند. ادغام ایزومی و میگی، و همچنین زندگی بعدی آنها، یک ماجرای دیدنی و مشغول‌کننده در این انیمه است.

Ichigo Kurosaki

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه, بهترین کاراکتر نیمه انسان در انیمه

قهرمان بلیچ فردی تکان‌دهنده و سرسخت است که نمی‌تواند از یک مبارزه عقب‌نشینی کند. اما با هدایت اون‌ها برای تبدیل شدن به یک مبارز خوب تر، ایچیگو به قدرت عظیمی می‌رسد که هیچ‌کس نمی‌توانست اون را نزد‌بینی کند. اگرچه آموزش هنرهای رزمی ایچیگو به این معنی می‌باشد که جنگ بدن به بدن همیشه نقطه قوت او بوده است، با این حال ایچیگو به یک شمشیرباز (بهترین شمشیرزن های انیمه) فراوان استاد در فرم شینیگامی خود تبدیل می‌شود.

ایچیگو کوروساکی، پسر ایشین و ماساکی کوروساکی، ترکیبی عالی از هر نژاد در بلیچ است. ایچیگو یک نیمه انسان عالی با قدرت‌های خارق العاده است، از سو پدرش یک Soul Reaper از قبیله سلطنتی شیبا و از سو مادرش یک انسان کوئینسی می‌باشد. او یک جنگنده بااستعداد و یکی از برترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه است.

Sha Gojyo

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه, بهترین شخصیت نیمه انسان در انیمه

شا گوجیو یک فرزند هانیو از یک مادر انسان و یک پدر یوکای است. او یکی از چهار عضو Sanzo Ikkou می‌باشد. شا برای موها و چشم‌های قرمز خونی‌اش که به او لقب «فرزند تابو» را داده است مورد توهین قرار می‌گیرد. گوجیو با کنایه‌ها و خنده‌های فریب گرانه خود، درد و رنجی خود را پنهان می‌کند. به دلیل وضعیت هانیو، گوجیو توسط نامادری خود نیز مورد اذیت و اذیت قرار گرفت.

Shakujou یا Shakugetsujou سلاحی می‌باشد که توسط گوجیو ساخته شده است. او به هیکل بلند 185 سانتی خود ارزش فراوان داشتن می‌کند. او همچنین دو جای زخم روی استخوان گونه چپ خود دارد که مربوط به زمانی است که نامادری‌اش در سن 12 سالگی با تبر او را زد. گوجیو همچنین به نام بهترین قهرمان دنیا شناخته می‌شود.

Ken Kaneki

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه, برترین کاراکتر های نیمه انسان در انیمه

کِن کانکی قربانی رویدادها زشت زیادی شده است. یک قرار فراوان بد به طور ناخواسته‌ای دلیل شد او به یک نیمه غول تبدیل شود. او دوستان زیادی پیدا کرد تا به او برای تغییر مجدد کمک کنند. زمانی که او تحت کنترل Yakumo Oomori قرار گرفت سرانجام خوش‌بینی و بی‌گناهی او از بین رفتند. کانکی در این وضعیت پیچیده و پس از شکنجه‌های وحشتناکی که از سوی Yakumo Oomori متحمل شد به یک غول مو سفید بدخواه تبدیل شد.

کانکی اولین غول مصنوعی در تاریخ بود. او دارای قدرت فوق بشری سطح بالا و سرعتی است که از انسان‌ها پیشی می‌گیرد. در آخر Tokyo Ghoul: re، کانکی به قدرتمندترین موجود دنیا تبدیل می‌شود. او قبل از تصمیم گیری برای نابودی همه غول‌ها، به جز آنهایی که در Anteiku هستند، هر دو دیدگاه غول و انسان را به دقت در نظر می‌گیرد. کن کانکی بهترین کاراکتر نیمه انسان در انیمه است.

Rin Okumura

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه, بهترین کاراکتر های نیمه انسان در انیمه

رین اوکومورا، پسر شیطان، یک نفیلیم. نفیلیم‌ها ترکیبی از انسان‌ها و دیو‌ها هستند. رین دو شعله آبی شاخ همانند روی سرش، گوش‌های بلند جن‌ همانند و دندان‌های شیطانی به شکل یک دیو دارد. عنبیه‌های او به شکل ذوزنقه در سایه تاریک‌تر آبی رشد می‌کنند و مردمک‌های او زرشکی و شفاف می‌شوند.

رین در آکادمی True Cross نام نویسی می‌کند تا به نام یک جن گیر آموزش ببیند و انتقام کشتن پدر خوانده‌اش شیرو فوجیموتو که توسط شیطان کشته شده است را بگیرد. رین همچنین می‌تواند با شیاطینی که نمی‌توانند به زبان انسان صحبت کنند، ارتباط داشته باشد. رین برخی زمان‌ از کوریکارا استفاده می‌کند، تیغه‌ای که در وقت تولد برای مهر و موم کردن قدرت‌هایش به کار می‌رفت تا از قدرتی که از شیطان به ارث برده استفاده کند.

Eren Yeager

بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه
بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه, برترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

Eren Yeager، یک هیبرید انسان و تایتان، شخصیت اصلی انیمه حمله به تایتان است. در این انیمه، پدر ارن به او یک آمپول تیتان تزریق می‌کند و با دادن جان خود به او قدرت تایتانی خود را بدست آورد. او حالا از قدرت سه تایتان استفاده می‌برد. ارن تایتان حمله و تایتان اصلی را از پدرش به ارث برد. او همچنین پس از خوردن لارا تایبور در طول حمله لیبریو، تایتان چکش جنگی را نیز دریافت کرد.

ارن، میکاسا و آرمین در سپاه 104 کادت نام نویسی کردند. پس از جنگ برای تروست، این سه به هنگ پیشاهنگی پیوستند. ارن شاهد یک تایتان خندان بود که مادرش را به کشتن رساند و عهد کرد که تمام تایتان‌ها را از بین ببرد. با این حال، در دوره چهار، او به نام تکان‌دهنده‌ترین شرور انیمه تبدیل به یک ضدقهرمان (بهترین قهرمان ها در انیمه که به شرور تبدیل شدند) می‌شود و بهترین دوستانش را در مقابل خود قرار می‌دهد. از نظر بسیاری ار طرفداران انیمه، ارن یگر بهترین شخصیت نیمه انسان در انیمه است.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول در رابطه با بهترین شخصیت های نیمه انسان در انیمه

بهترین کاراکتر نیمه انسان در انیمه چه کسی است؟

از نظر بسیاری ار طرفداران انیمه، ارن یگر بهترین شخصیت نیمه انسان در انیمه است.

شخصیت Kaneki Ken قهرمان چه انیمه‌ای است؟

این شخصیت نیمه انسان محبوب، قهرمان انیمه Tokyo Ghoul است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *