بهترین انیمیشن های دی سی 2022 (DC) از دید سایت فیگار + [عکس]

[ad_1]

کمپانی دیسی در سال 2022 انیمیشن‌های فراوان خوبی منتشر کرده است. دنبال ما باشد تا به بهترین انیمیشن های دی سی 2022 بپردازیم.

کمپانی دی‌سی سال‌ها است که انیمیشن‌های (بهترین انیمیشن های دی سی 2021) بسیاری را منتشر می‌کند و واقعاً می‌توان اون‌ها را جزو شاهکارهای دنیای ابرقهرمانی در نظر گرفت. دی‌سی بر خلاف دنیای سینمایی‌اش، دنیای انیمیشنی عالی‌ای دارد و به همین سبب دی‌سی به یکی از برنده‌ترین کمپانی‌ها در زمینه ابرقهرمانی تبدیل می‌شود.

شاید کمپانی دی‌سی در دنیای سینمایی‌اش (ردیف دیدن فیلم های دی سی) بسیر نا مرتب و غیر برنده عمل کرده باشد، اما در زمینه انیمیشن‌هایش موفقیت بسیاری به دست آورده و توانسته بهترین انیمیشن‌های کمیکی (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) را بسازد. دی‌سی با ارائه قصـه‌های عالی و وفاداری فراوان فراوان به کمیک، برنده شده تا در دنیای انیمیشنی یک سر و گردن از دیگر کمپانی‌ها خوب تر باشد.

علاوه بر همه ویژگی‌ها، این کمپانی اکثر انیمیشن‌هایش را با مقام سنی 18 سال می‌سازد و از هیچگونه خشونتی در اون‌ها خودداری نمی‌کند. در این مقاله ما تصمیم داریم تا بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را به شما معرفی کنیم. دی‌سی (بهترین شرور های دی سی) در سال‌ آینده، یعنی سال 2023 انیمیشن‌های مورد انتظاری را منتشر می‌کند که به اون‌ها هم می‌پردازیم.

بهترین انیمیشن های دی سی 2022

جدیدترین های ابرقهرمانی

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • Catwoman: Hunted 2022
  • DC League of Super-Pets 2022
  • Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse 2022
  • RWBY Justice League 2023
  • Batman: The Doom That Came To Gotham 2023
  • Legion Of Super-Heroes 2023
  • Justice League Warworld 2023
بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های دی سی 2022

دیسی در سال 2022 چند انیمیشن منتشر کرده است که فراوان عالی بودند، اما این کمپانی برای ادامه انیمیشن‌هایش در سال 2023 هم برنامه‌هایی دارد که در ادامه به اون‌ها می‌پردازیم. با ما دنبال باشید تا بهترین انیمیشن های دی سی 2022 را به شما معرفی کنیم.

در اینستاگرام بخوانید:

Catwoman: Hunted 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
برترین انیمیشن های Dc

یکی از برترین انیمیشن های دی سی در سال 2022 “زن گربه‌ای: شکار شده” (زن های جذاب کتاب های کمیک) است. این انیمیشن به سبک انیمه ساخته شده و قصـه زن گربه‌ای را در سرقت یک جواهر فراوان ارزشمند روایت می‌کند. این انیمیشن فراوان مشغول کننده می‌باشد و نسخه سر به هوا‌تری از زن گربه‌ای را به عکس می‌کشد.

کوتاه قصـه انیمیشن (بهترین انیمیشن های 2022) از اون جایی شروع می‌شود که زن گربه‌ای در تلاش است تا یک جواهر فراوان ارزشمند که در اختیار بلک مسک قرار دارد را سرقت کند، اما اینکار او را تماماً مورد هدف پلیس بین الملل و بت وومن قرار می‌دهد. صدا پیشگی این کاراکتر توسط الیزابت گیلیس انجام شده و لحظات فراوان مشغول کننده‌ای را برای شما می‌سازد.

DC League of Super-Pets 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های Dc

ایمیشن “ابر حیوانات لیگ دی‌سی” یکی از انیمیشن های برتر دی سی در سال 2022 محسوب می‌شود. این انیمیشن (معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های سریالی سال 2022) قصـه فراوان متفاوت و جالبی را ارائه می‌کند که برای طرفداران انیمیشن ابرقهرمانی فراوان جذاب خواهد بود. انیمیشن ابر حیوانات خانگی بر خلاف زیادتر آثار دی‌سی سبک سه بعدی دارد.

کوتاه قصـه این انیمیشن (معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های کمدی سیاه) از آنجایی شروع می‌شود که سوپرمن (بهترین کمیک های سوپرمن) به تعطیلات رفته و تصمیم استراحت دارد. سگ او برای پیشگیری از جرم و جنایت در نبود سوپرمن دست به کار می‌شود و با همکاری با یک گربه پرنده کوشش می‌کند تا شهر را نجات دهد.

Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse 2022

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
انیمیشن های برتر دی سی

یکی از بهترین انیمیشن های Dc ، “تایتان‌های نوجوان و دختران قهرمان در جنگ دنیا موازی” می‌باشد که در سال 2022 (بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2022) منتشر شده است. این انیمیشین (بهترین فیلم ها بر پایه انیمیشن های محبوب) به دست مت پیترز و کیتی رایس کارگردانی شد و یکی از آثار مشغول کننده دیسی به شما می‌رود.

کوتاه قصـه این انیمیشن (بهترین انیمیشن های دیزنی 2022) از آنجایی شروع می‌شود که لکس لوتر تمامی ابرقهرمانان را در منطقه فانتوم زندانی کرده است. تایتان‌های نوجوان به تنهایی نمی‌توانند برای نجات اون‌ها اقدغام کنند و بر خلاف خواسته خودشان، مجبور می‌شوند تا با دختران ابرقهرمان متحد شوند و به نجات ابرقهرمانان و زمین بپردازند.

RWBY Justice League 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
برترین انیمیشن های دی سی

روبی، وایس، بلیک و یانگ در سال 2023 به قهرمانان دی‌سی می‌پیوندند تا سری انیمیشن‌های RWBY (بهترین انیمیشن های تاریخی) در یک فیلم سینمایی با لیگ عدالت درون رقابت شوند. در سال 2021، کمیک لیگ عدالت با هفت شماره RWBY منتشر شد و دنیای نسخه‌های باقی مانده  از سوپرمن، بتمن و زن حیرت‌انگیز را به نمایش گذاشت.

انیمیشن لیگ عدالت RWBY، بازگویی یک همکاری از قهرمانان (بهترین فیلم های ابرقهرمانی مانند بتمن 2022) در کمیک نخواهد بود، بلکه یک قصـه کاملاً جدید را ارائه خواهد کرد. با این حال، طبق توضیحات رسمی انیمیشن، به نظر می‌رسد لیگ عدالت RWBY یک ادای احترام به همکاری قهرمانان در کمیک است. این انیمیشن می‌تواند جزو برترین انیمیشن های Dc قرار بگیرد.

Batman: The Doom That Came To Gotham 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های دی سی 2022

دی‌سی تصمیم دارد در سال 2023 انیمیشنی به نام “بتمن: عذابی که به گاتهام رسید” را منتشر کند. این انیمیشن اقتباسی از کمیک آرک خواهد بود. کمیک مایک میگنولا و ریچارد ای پیس در سال 2000 منتشر شد و بتمن را در یک دوره ماجراجویی در سال 1928 قرار می‌دهد.

انیمیشن “بتمن: عذابی که به گاتهام رسید” یک دلیل‌ مستقل و بدون ارتباط با دنیای انیمیشن فعلی دی‌سی خواهد بود و به برای اقتباس از قصـه‌های کلاسیک بتمن در انیمیشن‌های منتشر شده در سال 2023 ادامه خواهد داد. این انیمیشن فراوان مورد صبر طرفداران است که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

زیادتر بخوانید:

Legion Of Super-Heroes 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های دی سی 2022

اولین انیمیشن بلند قهرمانان محبوب دی‌سی در سال 2023 به نام گروه ابرقهرمانان منتشر می‌شود.در مورد این انیمیشن اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما صبر می‌رود که در این انیمیشن همکاری‌ای بین تایتان‌های کم سن و لیگ عدالت را به عکس بکشد.

در حال آماده یک برنامه انیمیشنی به نام گروه ابرقهرمانان در شبکه HBO Max توسط نویسنده سرشناس کمیک، برایان مایکل بندیس در دست ساخت است و به نظر نمی‌رسد که با این انیمیشن مرتبط باشد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و صبر می‌رود که به یکی از آثار توانا دی‌سی تبدیل شود.

زیادتر بخوانید:

Justice League Warworld 2023

بهترین انیمیشن های دی سی 2022
بهترین انیمیشن های دی سی 2022

انیمیشن “لیگ عدالت دنیا جنگ” یکی از آثار دی‌سی (بهترین شرور های دی سی) است که تاریخ انتشار اون در سال 2023 در نظر گرفته شده و اولین انیمیشن لیگ عدالت، در این سری جدید انیمیشنی محسوب می‌شود. با توجه به اسم این انیمیشن، صبر می‌رود که شرور اصلی اون مانگول باشد. “لیگ عدالت دنیا جنگ” یکی از آثار ویژه این کمپانی خواهد بود و باید چشم به راه باشیم تا نتیجه ترکیب لیگ عدالت و دنیا جنگ را ببینیم.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول

تاریخ دقیق انتشار انیمیشن های سال 2023 چیست؟

در حال آماده تاریخ دقیقی برای اون‌ها مشخص نشده است.

آیا انیمیشن‌های جدید در دنیای Dc جریان دارند؟

برخی از اون‌ها در دنیای دی‌سی قرار دارند، اما اکثر اون‌ها یک دنیای کاملاً جدید را معرفی خواهند کرد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *