امیر تتلو با این دختر گیتاریست به سحر قریشی خیانت کرد [+عکس]


امیر تتلو با این دختر گیتاریست به سحر قریشی خیانت کرد. این داستان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب پهناور ای داشته است. در ادامه با این مطلب دنبال باشید تا زیادتر این داستان را بررسی کنیم.

پس از دوری سحر قریشی از تتلو سروکله دختر جدیدی در زندگی این خواننده پیدا شده است که حسابی فضای غیر واقعی را داغ کرده است. شایعه‌ها تیغ پیکان سبب دوری تتلو و سحر قریشی را به سو گیتاریست کم سن و جدید گروه تتلو علامت رفته اند.

آبان تتر

گفته می‌شود آرمیتا گیتاریست جدید گروه تتلو برای کمک کردن به کارهای خانه قبل از یک مهمانی به خانه تتلو رفته بود. برخی شایعه‌ها از شروع رابطه تتلو با آرمیتا سخن پند آموز دارند و عده‌ای نیز این مسئله را تکذیب می‌کنند. چند روز نزد بود که تتلو خبر دوری از سحر قریشی را اعلام کرد. او گفته بود تتلو گفت تمام سعیش را کرده او را صحیح و تندرست تا دبی تا هرجایی خداحافظی کند اما او محافطان را برگردانده است.

همین مسئله دلیل دعوا و درگیری سحر قریشی و تتلو می‌شود که انگار به دوری ختم شده است.

امیر تتلو با این دختر گیتاریست به سحر قریشی خیانت کرد [+عکس]

در پی انتشار این خبر کاربران فضای غیر واقعی گفتند که اخیرا یکی از دوستان خانم تتلو در خانه برای کمک کردن وجود داشته که با انتقاد سحر قریشی رو به رو شده و به همین سبب او خانه را ترک کرده است.

الآن برخی کاربران در صفحات غیر واقعی مدعی شدند آرمیتا، گیتاریست جدید تتلو شاید همان فرد است و ممکن است با تتلو درون رابطه شود که بعید است تتلو این مساله را تائید کند. البته به نظر این سخن اشتباه است چون نوازنده بعدا اضافه شد.

عکس زیر را دید کنید:

امیر تتلو با این دختر گیتاریست به سحر قریشی خیانت کرد [+عکس]

تتلو در مورد آرمیتا، گیتاریست جدید گفته:

آرمیتا هم گیتاریست فراوان خوبیه منت‌ها اولین بار بود اومده بود یکم استرس داشت! بهترم میشه! تو آهنگ جدید هم نوازندگی کرده حتی! امّا داره مهیا‌تر هم میشه مثلا همین شب قبل تا سحر سر تمرین و سولو زدن واسه آهنگ بود و همین امروز نشسته طرح پیدا کرده بره زیر تتو خوب تر و خوب تر و خوب تر خواهد شد. توقع داشتم اولین دختر ایرانی‌ای که درون بندمون میشه به نام نوازنده، خوشحال‌تر بشین و زیادتر حمایتش کنید! کلا شما براتون پرواز کنیم هم استفاده نداره مشکلی نیست.

زیادتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *