امتیازها و مشخصات اوپو رینو 8Z در گیک بنچ دیده شد


گوشی‌ هوشمند اوپو رینو 8Z احتمالا به زودی در بازار‌های جهانی عرضه می‌شود. این دستگاه در حال آماده استانداردهای FCC را دریافت کرده است.

آبان تتر

اخیرا برخی از مشخصات گوشی مورد صبر شرکت اوپو در گیک بنچ رویت شده است. طبق این اطلاعات مشخص شد که این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 695 پشتیبانی خواهد کرد و مشخصات اون با برخی از گجت‌های هوشمند همتای خود همانند Reno 7 lite ،Reno 7 F21 Pro  و Reno 8 lite مطابقت دارد.

امتیازات کسب شده اوپو رینو 8Z

همانطور که می‌دانید گیک بنچ تمام اطلاعات را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و برخی از این اطلاعات تا تاریخ عرضه گجت، مشخص نمی‌شوند. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا نام دیگری برای این گوشی هوشمند یا دستگاه دیگری با چیپست مشابه در نظر گرفته شده است یا خیر.

اوپو رینو 8Z

این گوشی با شماره مدل CPH2547 امتیازی برابر با 687 را در آزمون‌های تک هسته‌ای و امتیازی معادل 1920 را در آزمون‌های چند هسته‌ای کسب کرده است. باید گفت که امتیازهای بدست آمده، مشابه امتیاز سایر دستگاه‌های هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 695 هستند.

این احتمال وجود دارد که اوپو رینو 8Z با 8 گیگابایت RAM و سیستم عامل اندروید 12 عرضه شود که این مشخصات در سایر گوشی‌های هوشمند اوپو مشاهده می‌شود.

صبر می‌رود در هفته‌های نزد رو، اطلاعات دقیق‌تری از این گجت هوشمند منتشر شود. با این حال می‌توان گفت وقت زیادی تا فرا رسیدن تاریخ عرضه رینو 8Z باقی نمانده است؛ برای چی که این محصول در حال آماده در مراحلی از روند توسعه خود قرار دارد که در می‌تواند در گیک بنچ ظاهر شود.

زیادتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات اوپو رینو 8Z چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت کامنت‌ها با پونل به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: GSMARENA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *