استقبال از جشنواره حساب‌های گرفتن‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

[ad_1]

آخرین‌ مهلت برای مشارکت در دهمین جشنواره حساب‌های گرفتن‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس این بانک، از ۲۱ فروردین‌ماه تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ (به وقت شش ماه) برگزار می‌شود، به‌قیدقرعه ۲۱ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۱ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۲۱ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به‌پاس قدردانی از مشارکت نوع‌دوستانه هم‌وطنان گرامی به سپرده‌گذاران خیرخواه اهدا خواهد شد.

صفحه مخصوص اطلاع رسانی
دهمین دوره جشنواره حساب‌های گرفتن‌الحسنه پس‌انداز

همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های گرفتن‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در آخر هر روز یک امتیاز برای مالک حساب منظور می‌شود.

مشتریان بانک اقتصادنوین که علاقه‌مند به مشارکت در این سنت خوب هستند، نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند و می‌توانند با فعال‌سازی غیرحضوری اپلیکیشن دنبال‌نوین یا اینترنت‌بانک خود، نسبت به افزایش موجودی حساب‌های گرفتن‌ا‌لحسنه پس‌انداز خود اقدام کنند و از هم‌حالا شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

گفتنی است، منابع حساب‌های گرفتن‌الحسنه، صرف اعطای تسهیلات گرفتن‌الحسنه شامل تسهیلات ازدواج جوانان، خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی سرزمین و رفع نیازهای ضروری سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *