کوچک هالک ایرانی (سجاد غریبی) در برابر گوریل قزاق • پونل


Sajjad Gharibi

آبروریزی هالک ایرانی

سجاد غریبی که خود را هالک ایرانی می داند و در ماه های اخیر حواشی ویژه خود را در فضای غیر واقعی به راه انداخته، امشب برای اولین بار در یک رینگ به مصاف چهره ای همچون خود رفت. تا چند ماه نزد قرار بود غریبی با مارتین فورد رقابت کند که اون مسابقه برگزار نشد و پس از اون شاهد کریخوانی شخصی به نام آلمات باخیتوویچ از قزاقستان برای غریبی بودیم که او نیز خود را گوریل قزاق می نامد. باخیتوویچ نیز همانند غریبی در فضای غیر واقعی کوشش دارد و او نیز هیچ مسابقه رسمی ای نداشت و سرانجام مقرر شد تا این دو امشب در دبی به مصاف هم بر‌وند.

ساعتی نزد در رویدادی به نام Wicked N’ Bad این دو به مبارزه با هم پرداختند که در یک جنگ کاملا آماتور، این گوریل قزاق بود که برنده شد سجاد غریبی را در راند اول مبارزه و در کمتر از دو دقیقه ناک اوت کند. البته که در طول این دو دقیقه نیز چیزی به نام مبارزه ندیدیم و زیادتر شاهد گریز‌ دو سو از هم و به مخصوص فرارهای سجاد غریبی بودیم.

فیلم ناک اوت شدن سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی (البته خودش فکر میکنه:)

عذرخواهی هالک ایرانی پس از شکست جنجالی مقابل حریف قزاق

مبارزه مارتین فورد و سجاد غریبی

Martyn Ford vs Sajjad Gharibi

نزد تر مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به تعویق افتاده بود اما الآن سازمان بوکس استار اعلام کرد این مسابقه برگزار نخواهد شد. مارتین فورد مبارز انگلیسی با انتشار پستی در اینستاگرام از لغو مبارزه اش با سجاد غریبی (هالک ایرانی) خبر داد.

حواشی به وجود آمده در نزد مبارزه و نشست خبری دو سلبریتی بوکسور سنگین وزن و آماتور بازتاب پهناور ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام داشت.

مارتین فورد در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد گفت: طبیعتا من فراوان ناامید هستم که مبارزه من با هالک ایرانی دیگه وجود نداره به مخصوص با توجه به این که تاریخ زیادی را به برنامه تمرینی خود اختصاص دادم و هر کاری انجام می دادم تا ایمن شوم در بهترین حالت ممکن قرار دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *