کریستیانو رونالدو قبل از آخر بازی ورزشگاه را ترک کرد ؛ [+ عکس ثانیه ترک]


کریستیانو رونالدو قبل از آخر بازی ورزشگاه را ترک کرد . برای چی رونالدو نزد از آخر بازی اولدترافورد را ترک کرد؟ در ادامه مطلب دنبال فیگار باشید.

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین قرمز نزد از آخر بازی شب قبل با رایو وایکانو، ورزشگاه اولدترافورد را ترک کرد.

کریستیانو رونالدو قبل از آخر بازی ورزشگاه را ترک کرد

[+ عکس لحظه ترک]

ترک ورزشگاه کریستیانو رونالدو
ترک ورزشگاه کریستیانو رونالدو

رونالدو همان طور که از قبل خودش هم در کامنت اینستاگرامی گفته بود، در این بازی وجود داشت و در نیمه اول این بازی در ترکیب اصلی شیاطین قرمز بود اما در بین دو نیمه با عماد ترائوره تعویض شد و بدین نظم تنها یک نیمه در زمین بود. عماد ترائوره که به جای او به زمین آمد تک گل منچستر یونایتد را زد. فوق ستاره پرتغالی نزد از اون که بازی به آخر برسد ورزشگاه را ترک کرد و تا آخر بازی نماند. در واقع رونالدو دور و بر ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد و در حالی که داشت به خارج می رفت دیده شد.

زیادتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو قبل از آخر بازی ورزشگاه را ترک کرد

ترک ورزشگاه کریستیانو رونالدو
ترک ورزشگاه کریستیانو رونالدو

این فوق‌ستاره پرتغالی اما نزد از آخر بازی ورزشگاه اولدترافورد را ترک کرد، اما دلیل این کار چه بود؟ بر پایه شرح‌های منتشرشده، برنده پنج توپ طلا به خواسته اریک بدن‌هاخ در دقیقه 75 به دنبال دیگر بازیکنانی که روی نیمکت بودند از جمله برونو فرناندس، داوید دخه‌آ، دیوگو دالو و آنتونی مارسیال ورزشگاه را ترک کردند تا به ترافیک و شلوغی فراوانی نخورند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کریستیانو رونالدو قبل از آخر بازی ورزشگاه را ترک کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *