ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پلیس+۱۰ (خدمات الکترونیک انتظامی)


سرهنگ عباسی گفت:همه ساله با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر و اربعین حسینی، شادی بازدید به سرزمین عشق، کربلای معلا افزایش می‌یابد و بالطبع شهروندان به منظور تردد از خط فرضی بین دو کشور‌های سرزمین برای پیاده روی اربعین و دریافت گذرنامه به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه می‌کنند که ازدحام مردم در این دفاتر موجب کاهش دقت در ثبت اطلاعات، نارضایتی شهروندان، عدم ارائه سایر خدمات (نظیر اجرائیات-گواهینامه-وظیفه عمومی و…)، ساختن بی نظمی در دفاتر و اتلاف وقت مراجعان می‌شود.

چه خدماتی انجام می پذیرد؟

او افزود: به همین منظور سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی از ۹ مرداد ماه امسال برای دو خدمت گواهینامه و گذرنامه در این استان راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: طی بررسی‌های سیستمی و میدانی بعمل آمده در همین وقت کوتاه، ضمن کاهش چشمگیر ازدحام مراجعین، رضایت مندی کاربران و مدیران و نیز ارباب رجوع در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی استان، مشهود است.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پلیس+۱۰

سرهنگ عباسی ادامه داد: شهروندان می‌ توانند در بستر اینترنت، بارکد سامانه مذکور را اسکن و یا از راه مراجعه به آدرس اینترنتی https://p۱۰.police.ir/p۱۰ نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *